کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مراغه/ از دستگاه لیزر مو تا قرص غیرمجاز

مراغه- ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه به کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق شامل یک دستگاه لیزر مو و ۲ ‌هزار و ۶۸۳ قرص غیرمجاز اشاره، و بیان کرد: ۲ نفر در این رابطه دستگیر، و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش ایرنا سرهنگ توحید فارسی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این میزان کالای قاچاق با اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط ماموران پلیس آگاهی و همچنین تحقیقات فنی ماموران یگان امداد کشف و ضبط شد.

کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مراغه/ از دستگاه لیزر مو تا قرض غیرمجاز
فرمانده انتظامی مراغه: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد

وی با بیان اینکه ارزش دستگاه لیزر موی قاچاق ۱۱ میلیارد ریال برآورد شد، اضافه کرد: این دستگاه خارجی حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ کشف شد و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی است.

وی افزود: ۲ هزار و ۶۸۳ عدد قرص غیرمجاز به ارزش یک میلیارد ریال هم با انجام تحقیقات فنی توسط ماموران یگان امداد از یک مغازه‌ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی مراغه از اهالی شهرستان هم خواست در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش قرص‌های غیرمجاز و مخدر، موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

به گزارش ایرنا وارد شدن کالای قاچاق به کشور علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد داخلی، از عوامل عرضه کالاهای بی‌کیفیت، غیراستاندارد و غیرمجاز در بازار است و یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با آن فرهنگ‌سازی و مشارکت مردمی است.

بر همین اساس پلیس به واسطه مبارزه با قاچاقچیان و اطلاع‌رسانی کشفیات، در حقیقت از حق و حقوق مردم صیانت می‌کند و انتظار می‌رود در چنین شرایطی، مردم نیز بیش از پیش با عوامل انتظامی همکاری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha