۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85593525
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انعکاس هنرمندانه فعالیت‌های جهادی در قالب جشنواره جهادگران خوزستان

اهواز- ایرنا - مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از برپایی جشنواره جهادگران و دریافت آثار هنرمندان در بخش های هنری، ادبی، فرهنگی و خبری خبر داد.

به گزارش ایرنا، سجاد کریمیان روز چهارشنبه در گفت و گوی رسانه‌ای با اشاره به برپایی جشنواره ای در راستای گسترش گفتمان جهادی تحت عنوان «جشنواره جهادگران» اظهار کرد: پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص انعکاس هنرمندانه فعالیت‌های جهادی و خدمات بسیج به مردم، جشنواره جهادگران خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره فرهنگی هنری، ادبی و خبری، آثار را در بخش های مختلف؛ شعر، سرود، خاطره، داستان، شرح حال نویسی، تجربه نگاری، مقاله، مستند، فیلم کوتاه، نماهنگ، موشن گرافی، خوشنویسی، کاریکاتور، عکس، نقاشی، ایده و الگو، طرح های نو و خلاقانه و طراحی پوستر دریافت کرده و به آثار برتر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

انعکاس هنرمندانه فعالیت‌های جهادی در قالب جشنواره جهادگران خوزستان

مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان به موضوعات و محورهای این جشنواره اشاره کرد و گفت: اردوها و گروه‌های جهادی، هنر و رسانه جهادی، اربعین حسینی ، گفتمان‌سازی، مطالبه‌گری، هویت جهادی و امید آفرینی، سبک زندگی جهادی و شهدای جهادگر، آسیب‌شناسی حرکت‌های جهادی، شبکه‌سازی و تشکیلات، بین‌الملل، جهان اسلام و محور مقاومت (غزه، فلسطین، حزب‌الله، یمن و ...)، فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، بهداشت و سلامت از جمله محورهای این جشنواره ست.

وی از دیگر محورهای این جشنواره به همچنین قرآن و تربیت اسلامی، زن، مادر و خانواده علمی و دانش‌بنیان، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، آموزش تحصیلی ، عشایر و روستا، پدافند غیرعامل، امدادرسانی و مدیریت بحران، امنیت مردم پایه، جهاد تبیین، حاشیه‌نشینی، فضای مجازی، حلقه‌های میانی و مدل‌های مردم‌پایگی و جهاد خدمت و خدمت مومنانه اشاره کرد.

کریمیان بیان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ماه و شرکت برای عموم آزاد نیز است ؛ افراد می توانند آثار خود را به آیدی Gjahadgarann@ در پیام رسان ایتا ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال جشنواره jahadgaranGkh@ مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha