۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85593709
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی پاس همدان: تیمی بومی و جوان را آماده حضور در لیگ ۲ فوتبال کشور کرده ایم

همدان- ایرنا- سرمربی تیم پاس گفت: امسال تیمی بومی با رویکرد جوانگرایی و صرفه جویی در هزینه‌ها را آماده حضور در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور کرده‌ایم.

هادی گل محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال بازیکنان بومی توانمند را جذب کرده‌ایم ضمن اینکه میانگین سنی آن‌ها زیر ۲۵ سال است.

وی بیان کرد: هم اکنون ۹۵ درصد از ترکیب تیم را از بازیکنان مدنظر خود تکمیل کرده‌ایم و برعکس سال‌های قبل، نگرانی بابت آماده‌سازی تیم نداریم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: فقط در پست‌های دروازه بانی و مهاجم نیازمند ۲ بازیکن باتجربه و تاثیرگذار هستیم و به زودی در این ۲ پست هم نفرات مورد نیاز را جذب می کنیم.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری حداقل ۲ بازی تدارکاتی با تیم‌های سطح بالای فوتبال کشور گفت: در صورت تامین منابع لازم، اردوی چند روزه را در تهران برگزار می‌کنیم و هدف ما برگزای ۲ دیدار تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری یا دسته اولی است.

گل محمدی در خصوص آخرین وضعیت تیم پاس نیز گفت: پس از برگزاری اردوی درون تیمی ۱۰ روزه و انجام بازی‌های دوستانه، به مدت سه روز به بازیکنان استراحت داده‌ایم و دور جدید تمرینات از شنبه آینده آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: به لحاظ قرارداد مالی نیز افزایشی نسبت به سال قبل نداشته‌ایم و تنها دغدغه موجود تامین منابع مورد نیاز در زمان مقرر و در طول فصل بازی ها است.

به گزارش ایرنا، پاس با سابقه‌ترین تیم حال حاضر فوتبال کشور در سطح لیگ ۲ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha