۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۳۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85593801
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان استانداردسازی می‌شود

۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۳۰
کد خبر: 85593801
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان استانداردسازی می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هم اکنون استانداردسازی بخش‌های مختلف ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر زنجان با مشارکت پیمانکار بومی در حال انجام است.

جواد بازرگان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با کارهای انجام گرفته روند تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر زنجان با ورود پیمانکار بومی شتاب بیشتری یافته است و نظارت بر این طرح به طور مستمر جریان دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مباحث مهم ساخت ورزشگاه، استانداردسازی بخش های مختلف آن است اضافه کرد: هر هفته با حضور استاندار زنجان، وضعیت ورزشگاه و روند کاری به دقت مورد بررسی قرار می گیرد.

این مسوول با تاکید بر اینکه عزم و همت استانی نیز پیشبرد و اتمام بهنگام طرح است، ادامه داد: متاسفانه این طرح نواقص هایی دارد و همین مساله استانداردسازی آن را ضروری‌تر کرده است.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ تامین منابع مالی طرح مشکل چندانی وجود ندارد اظهار داشت: با ساز و کارهای فراهم شده اعتبارات لازم از بخش های مختلف پیش بینی شده است و این چشم انداز بهتری را در تسریع ادامه کار ایجاد می کند.

عملیات احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر زنجان با ۶۰ هزار و ۶۰۶ مترمربع زیربنا در سال ۸۴ آغاز و مسوولیت ساخت آن به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شد.

ابتدا قرار بود این طرح طی چهار سال در کنار مجتمع تفریحی گاوازنگ شهر زنجان به بهره‌برداری برسد اما متاسفانه روند اجرای آن بسیار طولانی‌ شد.

بر این اساس، رییس دولت سیزدهم ۱۶ دی ماه گذشته در جریان سفر استانی خود به زنجان از این طرح معطل مانده بازدید کرد و در این بازدید مقرر شد برای تسریع در تکمیل این طرح، از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به استان زنجان واگذار شود همچنین با مدیریت و تزریق منابع لازم شهریور امسال به بهره برداری برسد که با توجه به انجام فرآیندهای لازم انتقال طرح از سطح ملی به استانی این مهم با تاخیر مواجه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha