۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۵۵
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85594152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار اصفهان: رفع چالش‌های استان محدود به دولت خاصی نیست

اصفهان _ ایرنا _ استاندار اصفهان گفت: رفع چالش‌ها و مشکلات این استان از جمله خشکی زاینده رود، آلودگی هوا و فرونشست زمین از وظایف هر دولتی است و محدود به دولت سیزدهم یا چهاردهم نیست.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی فرمانداران این استان، اظهار کرد: دولت چهاردهم استقرار پیدا کرده و اکنون جریان جدیدی در کشور شکل گرفته است.

وی ادامه داد: تلاش کردیم تا امور استان همچنان باصلابت و جدیت گذشته دنبال شده و حتی کوچکترین خللی در روند خدمت‌رسانی به مردم استان ایجاد نشود.

استاندار اصفهان بیان کرد: در جلساتی که اخیرا با وزیران و معاونان رییس جمهوری برگزار شد، مسائل مهم استان را طرح و در بسیاری از امور دلیل تصمیمات اخذ شده در این دوره مدیریتی را نیز همراه با ابعاد مختلف هر موضوع تشریح کردیم.

مرتضوی ادامه: این توضیحات باعث شد تا اگر اطلاعات غلطی از استان در اختیار دولت جدید قرار گرفته است، برطرف شود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در مسائل و طرح های حوزه آب استان نیز بعضی گذاره‌ها برای دولت چهاردهم مطرح شده است، که با واقعیت‌ها فاصله دارد.

وی ادامه داد: حتی در ایام اخیر با یکی از مدیران تصمیم ساز ملی جلسه‌ای داشتم که در ساعات پایانی جلسه عنوان کرد به وی گزارش شده که طرح های تأمین آب استان در حد نوشتار روی کاغذ است، اما پس از مشاهده گزارش‌های تصویری و ویدیویی مختلف، متوجه شد که این طرحها نه تنها در مراحل اجرایی قرار دارد، بلکه به روزهای پایانی و ثمردهی رسیده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه وظیفه داریم با معرفی و مستندسازی صحیح، اقدامات و خدمات انجام شده را تبیین کنیم، گفت: اگر تبیین اقدامات به خوبی اتفاق نیفتد، منابع کشور برای انجام دوباره برخی امور تلف و مشکلات مردم چندین برابر می‌شود از این رو همان گونه که در دولت گذشته، برای اتمام طرح ها به اینکه طرح در چه دولتی آغاز شده است، توجه نکرد و تنها هدف را اتمام طرح های نیمه تمام و خدمت به مردم قرار داد، امید است در این دولت نیز همین روند ادامه یابد.

مرتضوی افزود: سلوک رییس‌جمهور شهید این بود که طرح های معطل مانده به نتیجه برسد و تا حد ممکن از آغاز طرح‌های جدید پرهیز شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از بیمارستان ۳۲ تختخوابی «ورزنه» در روزهای اخیر، گفت: کلنگ این بیمارستان در دولت اول آقای احمدی‌نژاد زمین زده شده بود اما نهایتاً در دولت سیزدهم به نتیجه رسید زیرا هدف اتمام طرح‌های نیمه تمام و خدمت‌رسانی همه‌جانبه به مردم بود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: رییس جمهور شهید در انجام مأموریت ها و وظایف، قائل به حزب، جریان و گروه‌های سیاسی نبود و صرفاً با هدف توسعه کشور و خدمت به مردم تلاش می کرد.

مرتضوی افزود: ما در استان اصفهان تلاش کردیم نگاه صرف به یک جریان و گروه سیاسی نداشته باشیم و صرفاً کارآمدی، تعهد و تخصص را برای انتخاب فرمانداران و مدیران مد نظر قرار دهیم.

وی اظهار کرد: در جلسات با مجموعه دولت نیز طرح های استان را به عنوان امانت‌هایی از طرف مردم برای مسوولان ملی تشریح و تبیین کردیم تا طرحی که می‌تواند گره از مشکلات مردم باز کند، از میز دولت کنار نرود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha