۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۵:۱۵
کد خبرنگار: 1385
کد خبر: 85594282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تظاهرات حامیان فلسطین مقابل دفتر نخست وزیر انگلیس

۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۵:۱۵
کد خبر: 85594282
تظاهرات حامیان فلسطین مقابل دفتر نخست وزیر انگلیس

تهران- ایرنا- شماری از حامیان فلسطین در ادامه اعتراضات خود، علیه جنگ رژیم صهیونیستی در غزه تظاهرات کرده و خواستار پایان دادن به ارسال سلاح به این رژیم شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از آناتولی، معترضان چهارشنبه مقابل دفتر نخست وزیر انگلیس در داونینگ استریت تظاهرات کرده و در حالی که پرچم‌های فلسطین در دست داشتند، شعار می‌دادند: «نسل‌کشی را متوقف کنید» و «تسلیح اسرائیل را متوقف کنید.»

«جرمی کوربین» رهبر پیشین حزب کارگر انگلیس دوشنبه شب از کمک اطلاعاتی انگلیس به اسرائیل در جنگ غزه خبر داد.

کوربین به شبکه المیادین گفت: پایگاه انگلیس در قبرس در سایه جنگ علیه غزه برای تبادل اطلاعات با اسرائیل فعالیت می‌کند.

وی افزود: کار اطلاعاتی انگلیس از پایگاه قبرس شامل نوار غزه، لبنان و سایر مناطق خاورمیانه است.

کوربین خاطرنشان کرد: در دولت بریتانیا در حمایت از جنگ غزه و محکومیت جنگ روسیه و اوکراین، استاندارد و معیارهای دوگانه وجود دارد.

وی همچنین فاش کرد که مقامات انگلیسی تلاش می‌کنند از تظاهرات و کمپین‌ها در حمایت از فلسطین جلوگیری کنند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه چهارشنبه اعلام کرد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۱ هزار و ۸۴ شهید و ۹۵ هزار و ۲۹ زخمی افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه به شدت آسیب دیده‌اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که پس از ۱۱ ماه جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha