۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85594480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر: ۳۲ هزار کلاس درس در کشور تکمیل و تجهیز شد

۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳
کد خبر: 85594480
معاون وزیر: ۳۲ هزار کلاس درس در کشور تکمیل و تجهیز شد

زنجان ـ ایرنا - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: طی سه سال گذشته ۳۲ هزار کلاس درس در سطح کشور تکمیل و تجهیز شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا خان‌محمدی روز پنجشنبه در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید جمهور در شهر زنجان، افزود: توجه به آموزش و تعلیم و تربیت به معنی داشتن کشوری آباد است.

وی ادامه داد: منشا خیلی از تغییر و تحول ها در مدرسه و تربیت دانش آموزان است.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۵۵ درصد مدارس قابل بهره برداری در مهر امسال با استفاده از ظرفیت و مشارکت خیران ساخته شده است.

وی با بیان اینکه هشت هزار طرح در حوزه مدرسه سازی در سطح کشور در حال اجراست ، گفت: هزار و ۷۰۰ مورد از این طرح ها در کشور مهرماه امسال به بهره برداری می رسد.

خان‌محمدی افزود: بالاترین اعتبارات عمرانی در استان زنجان به حوزه ساخت مدارس اختصاص یافته که حاکی از دقت نظر و توجه ویژه مدیریت استان به آموزش و پرورش است.

مدرسه ۱۲ کلاسه شهید جمهور آیت الله رییسی روز پنجشنبه با حضور حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در شهر زنجان افتتاح شد.

به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان این مدرسه با زیربنای ۲ هزار و ۵۵ متر مربع و با اعتبار دولتی ۴۴۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

استان زنجان ۲ هزار و ۲۳۸ مدرسه دارد.

جمعیت دانش دانش آموزی این استان در سال جاری به حدود ۲۳۰ هزار نفر می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha