۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲
کد خبر: 85594489
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

والیبال باشگاه‌های آسیا/ اندونزی بر قطر غلبه کرد

۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲
کد خبر: 85594489
والیبال باشگاه‌های آسیا/ اندونزی بر قطر غلبه کرد

یزد- ایرنا- تیم والیبال جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی اندونزی، روز پنجشنبه در چارچوب اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ در سالن شاهدیه یزد با نتیجه سه بر صفر بر تیم الریان اسپورت کلاب قطر غلبه کرد.

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که با حضور ۳۰۰ تماشاگر برگزار شد تیم اندونزی در سه ست‌ متوالی به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ بر حریف قطری غلبه کرد.

در ادامه مسابقات از ساعت ۱۴ امروز تیم کم‌ایر (افغانستان) با پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان)، ساعت ۱۷، شهداب یزد (ایران) با گاز الجنوب (عراق) و در ساعت ۲۰ نیز تیم فولاد سیرجان ایرانیان (ایران) با اسپورتینگ کلاب (کویت) دیدارهای خود را برگزار می‌کنند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در استان یزد به صورت حذفی برگزار و بعد از آن شرایط تیم‌ها و حریفان آنها برای مرحله بعد مشخص که همه بازی‌ها بسیار حساس و برای رسیدن به قهرمانی مبارزه می‌کنند.

بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا با حضور ۱۸۰ بازیکن خارجی از ۱۸ شهریورماه جاری در سالن شهید حاج مهدی ( شاهدیه ) یزد آغاز شده است.

در این مسابقات علاوه بر شهداب یزد (میزبان مسابقات) و فولاد سیرجان ایرانیان، تیم‌های اسپورتینگ کلاب (کویت)، گاز الجنوب (عراق)، الریان اسپورت کلاب (قطر)، کَم ایر (افغانستان)، پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) و جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی اندونزی حضور دارند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا چند سالی است با توجه به حضور ستارگان والیبال دنیا در باشگاه‌های آسیا کیفیت و اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

تیم والیبال شهداب یزد در فصل گذشته با کسب ۲ پیروزی متوالی بر تیم مدعی و با سابقه پیکان تهران با افتخار بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد و در فصل جاری نیز نایب قهرمان ایران شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۵۵ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha