۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۴۳
کد خبر: 85594726
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی والیبال شهداب یزد: مسابقه مقابل تیم عراق دیدار تدارکاتی برای ما بود

یزد- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: مسابقه مقابل تیم گاز جنوب عراق یک دیدار خوب تدارکاتی برای ما بود و برای مسابقات مهم آینده آماده هستیم.

به گزارش ایرنا، " رحمان محمدی راد " پنجشنبه شب بعد از شکست سه بر صفر تیم گاز جنوب عراق در برابر شهداب یزد افزود: ما از سه رقابت گذشته نتیجه دلخواهمان را گرفتیم و خودمان را برای مرحله حذفی آماده کردیم؛ امروز نیز یک بازی خیلی خوب انجام دادیم و با نتیجه سه بر صفر برنده دیدار شدیم.

وی ادامه داد: تیم گاز عراق بازی تدارکاتی با ما داشت که با شرایط اکنون خودش متفاوت بود زیرا بازیکنان خارجی جذب کرده و امروز کیفیت خوبی از خودشان نشان دادند.

سرمربی شهداب یزد بیان کرد: به نظرم اشتباهشان در مقابل بازی با افغانستان بود که نتیجه را واگذار کردند و چهارم گروه شدند و به تیم ما خوردند.

محمدی راد بیان کرد: کیفیت تیم عراق می‌توانست برای هر تیمی دردسرساز شود اما ما نظم خوبی در حملات داشتیم و سعی کردیم خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.

وی گفت: بازی قزاقستان را ما امروز دیدیم و شکل بازیشان نسبت به بازی دومشان در مقابل خودمان تغییر کرده است، البته که در همان بازی هم در ست اول با کیفیت خوبشان ما را تحت فشار قرار دادند اما تجربه بازیکنان خوب ما باعث می شود کیفیت بهترمان را به قزاقستان تحمیل کنیم.

رقابت تیم والیبال شهداب یزد عصر پنجشنبه در چارچوب سومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ در سالن شاهدیه یزد با تیم گاز جنوب عراق برگزار شد.

در این مسابقه که با حضور حدود چهار هزار تماشاگر برگزار شد تیم شهداب یزد در سه ست‌ متوالی به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر۲۱ و ۲۵ بر۲۳ بر حریف عراقی غلبه کرد.

در ادامه این مسابقات در ساعت ۲۰ نیز تیم فولاد سیرجان ایرانیان (ایران) با اسپورتینگ کلاب (کویت) دیدارهای خود را برگزار می‌کنند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در استان یزد به صورت حذفی برگزار و بعد از آن شرایط تیم‌ها و حریفان آنها برای مرحله بعد مشخص می شود که همه بازی‌ها بسیار حساس هستند و تیم ها برای رسیدن به قهرمانی مبارزه می‌کنند.

بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا با حضور ۱۸۰ بازیکن خارجی از ۱۸ شهریورماه جاری در سالن شهید حاج مهدی ( شاهدیه ) یزد آغاز شده است.

در این مسابقات علاوه بر شهداب یزد (میزبان مسابقات) و فولاد سیرجان ایرانیان، تیم‌های اسپورتینگ کلاب (کویت)، گاز الجنوب (عراق)، الریان اسپورت کلاب (قطر)، کَم ایر (افغانستان)، پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) و جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی اندونزی حضور دارند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا چند سالی است با توجه به حضور ستارگان والیبال دنیا در باشگاه‌های آسیا کیفیت و اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

تیم والیبال شهداب یزد در فصل گذشته با کسب ۲ پیروزی متوالی بر تیم مدعی و باسابقه پیکان تهران با افتخار بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد و در فصل جاری نیز نایب قهرمان ایران شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۵۵ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha