۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85594536
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشف میلیاردی سوخت قاچاق در جنوب شهر و دستگیری اراذل تهران نو

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف سوخت قاچاق به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال در جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی افشاری روز پنجشنبه در این خصوص اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف کارگاه تغلیظ سوخت قاچاق در محدوده کهریزک شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری فرآورده نفتی در مخازن یک باب کارگاه غیرمجاز تغلیظ سوخت در کهریزک دپو شده که کارگاه مذکور فاقد مجوز کسب و کار در این زمینه است.

به گفته سرهنگ افشاری، محتویات مخازن مقدار ۴۰ هزار لیتر فرآورده نفتی (گازوئیل) به انبار نفت شهرری منتقل شد و مالک کارگاه شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده مغایرت کالاها احراز و پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی ارجاع شد.

وی از شهروندان درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دستگیری پنج شرور تهران نو

همچنین سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری پنج نفر از  اراذل و اوباش سابقه دار که با ایجاد درگیری نظم عمومی را برهم زده بودند، خبر داد.

سرهنگ رضا صادقی پور در این خصوص اظهار کرد: در پی نزاع دسته جمعی و تخریب اموال شهروندان توسط پنج نفر از اراذل و اوباش در محله تهران نو، ماموران این کلانتری به محل درگیری اعزام و با تحقیقات پلیسی و بازبینی دوربین های مداربسته هویت متهمان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با تحقیقات پلیسی مشخص شد متهمان سابقه دار بوده و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشته اند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: مشخصات و هویت متهمان در اختیار تمامی واحد های گشت کلانتری قرار گرفت و پیرو گشت زنی های هدفمند در محدوده حوزه استحفاظی، متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی و بررسی های اولیه از مخفیگاه متهمان چند قبضه سلاح سرد کشف شد و متهمان به کلانتری منتقل شده و به جرم خود مبنی بر اخلال در نظم عمومی، ایجاد رعب و وحشت، استفاده از سلاح سرد و تخریب اموال عمومی اعتراف کردند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha