دادستان: کیف و نوشت افزار بین فرزندان مددجویان زندان قشم توزیع شد

قشم - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم از تهیه و توزیع کیف و نوشت افزار برای حمایت از فرزندان دانش آموز زندانیان این جزیره به ارزش سه میلیارد ریال توسط انجمن حمایت از زندانیان خبر داد.

امید مهدوی مجد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس برای تکریم و کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت، دادستانی این شهرستان با مشارکت خیرین و انجمن حمایت از زندانیان قشم در حرکتی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع کیف و نوشت افزار در بین ۶۰ خانواده مددجویان زندانی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تحمل کیفر نباید موجب توقف ادامه تحصیل در فرزندان مددجویان زندانی شود، خاطرنشان کرد: مجموعه قضایی این شهرستان مرزی به همراه انجمن حمایت از خانواده زندانیان با حمایت‌های مددکارانه، آسیب‌های ناشی از دوران تحمل کیفر فرد زندانی را در خانواده وی کاهش داده و برای جلوگیری از نابودی خانواده آنان تلاش می کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم با اشاره به اینکه هیچ یک از فرزندان زندانیان تحت پوشش نباید به جهت فقر مالی از تحصیل باز بمانند، توضیح داد: در این اقدام زیبا و خداپسندانه ۶۰ بن خرید نوشت افزار ایرانی اسلامی شامل کیف، دفتر، خودکار، پرگار، خط کش، کلاسور، مداد، پاکن، تراش و غیره به ارزش هر بن ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در بین فرزندان دانش‌آموز مددجویان زندان این شهرستان توزیع شد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع استان هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha