گشایش نمایشگاه پاییزه در بوستان ولایت برای استقبال از مهر

تهران بزرگ - ایرنا - نمایشگاه فروش پاییزه در ضلع جنوبی بوستان بزرگ ولایت مقابل درب شماره ۲ روبروی قلعه شادی در آستانه شروع سال تحصیلی جدید به منظور رفاه حال شهروندان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، شهردار منطقه ۱۹ روز پنجشنبه در این باره گفت: این نمایشگاه در ۵۳ غرفه‌ با مجوز اتاق اصناف تهران و همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در بوستان ولایت برپا شده است.

حسین اخگر افزود: در این نمایشگاه شهروندان می‌توانند مایحتاج مورد نیاز فرزند محصلشان را اعم از لوازم التحریر، نوشت افزار، پوشاک، کیف، کفش از این غرفه‌ها تهیه کنند.

وی یادآور شد: نمایشگاه فروش پاییزه با امکاناتی، مانند پارکینگ، سرویس بهداشتی و نگهبانی تا ۱۴ مهر از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب در طول هفته و در ایام تعطیلات میزبان شهروندان است.

تدوین تقویم ۵ ساله نمایشگاه شهرآفتاب

همچنین در خبری دیگر، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت: با حمایت شورای اسلامی شهر، سرمایه‌گذاران در طول ماه‌های آینده به توسعه شهر آفتاب کمک خواهند کرد.

عباس تقدسی نژاد در جلسه جهاد تبیین به اقدامات مهم انجام‌شده در این دوره مدیریت شهری اشاره و اظهار کرد: در حوزه منابع انسانی شهرآفتاب اقدامات خوبی صورت گرفته است، چارت سازمانی تصویب شده و تغییرات مدیریتی و برنامه‌های آموزشی مورد توجه قرار گرفته است. همچنین، معاینات دوره‌ای کارکنان نیز اجرا شده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به اینکه منظور از جهاد تبیین تمرکز بر واقعیت دنیای اسلام و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در حوزه ارتباطات، ادغام روابط عمومی با معاونت نمایشگاهی صورت گرفته که به رضایت نسبی و توسعه ارتباطات کمک کرده است.

گشایش نمایشگاه پاییزه در بوستان ولایت برای استقبال از مهر

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه نمایشگاهی شهرآفتاب تاکید کرد: برای نخستین بار تعرفه‌های برگزاری نمایشگاه‌ها به تصویب شورای شهر تهران رسید و همچنین مجوز پنج ساله برگزاری نمایشگاه‌ها دریافت و از این پس تقویم نمایشگاه پنج ساله بسته خواهد شد.

تقدسی نژاد همچنین به رشد قابل‌ توجه برگزاری نمایشگاه‌ها در شهرآفتاب اشاره و اعلام کرد: بخشی از نمایشگاه‌ها به شهرآفتاب انتقال یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha