۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۰۲
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85594649
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخصیص ۳۵۰ هزار میلیارد ریال درآمد مولدسازی برای پروژه‌های آبی اصفهان

اصفهان_ایرنا_رییس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: در آخرین جلسه هیئت مولدسازی کشور، به منظور تامین اعتبار پروژه‌های آب اصفهان بهره‌مندی از یک پروژه ۳۵۰ هزار میلیارد ریالی (۳۵ همت) تصویب شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، ابراهیم بازیان در گفت‌وگوی تلویزیونی با برنامه صف اول در خصوص تحقق قانون مولدسازی در کشور،ا فزود: اصفهان از استان‌های بسیار خوب در حوزه مولدسازی است.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی بایستی با رویکرد تخصیص منابع حاصل مولدسازی به سمت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام متمرکز شوند.

رییس سازمان خصوصی سازی کشور ادامه داد: اگر استانداران فعال‌تر در این خصوص عمل کنند می‌توانیم عملکرد بسیار مناسب و قابل دفاعی داشته باشیم.

وی در خصوص استان‌هایی که در تحقق امر مولدسازی عملکرد بهتری داشته‌اند، عنوان کرد: استان‌های اردبیل، خراسان رضوی، اصفهان و قزوین جزو استان‌های پیشرو در امر مولدسازی بوده‌اند.

بازیان متذکر شد: در استان اصفهان مولدسازی بخشی از املاک دولت که مصوبه آخرین جلسه هیئت مولدسازی نیز بود بمنظور تامین اعتبار پروژه‌های تامین آب اصفهان که از دغدغه‌های رئیس جمهور شهید بود اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم مولدسازی را به خوبی به تصویر بکشیم همین پروژه مولدسازی اصفهان کافی است، این املاک بلاتکلیف که چندین سال از آنها می‌گذرد برای حل یک مشکل اساسی و ضروری یک استان یعنی آب صرف می‌شوند.

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور ادامه داد: مصوبه این طرح اخذ شده و این زمین دولتی در امر مولدسازی می‌تواند حداقل ۳۵۰ هزار میلیارد ریال معادل ۳۵ همت اعتبار به پروژه‌های آب استان اصفهان اختصاص دهد.

به گزارش ایرنا، طرح مُولدسازی دارایی‌های دولت در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی شد که بر اساس آن دولت باید اموال بلا استفاده‌ یا اموالی که ارزش افزوده و بهره‌وری پایینی دارد، سال‌ها رها شده است و استفاده مطلوبی از آن‌ها صورت نمی‌گیرد را شناسایی کند تا بهینه‌سازی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha