۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85594903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

علوم پزشکی سبزوار ۶۰۰ دانشجوی جدیدالورود دارد

۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۴
کد خبر: 85594903
علوم پزشکی سبزوار ۶۰۰ دانشجوی جدیدالورود دارد

سبزوار - ایرنا - مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: سال تحصیلی جدید در این دانشگاه‌ با تحصیل حدود ۶۰۰ دانشجوی جدیدالورود همراه است که با دیگر دانشجویان، فراگیری دروس را در رشته‌های پذیرفته شده آغاز خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا جوادی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: اقدامات لازم به منظور میزبانی و برنامه ریزی‌ برای اجرای همه فعالیت‌های آموزشی دانشجویان در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: دانشجویان جدید در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه ای و دستیاری تخصصی در دانشگاه علوم پژشکی سبزوار مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه ۱۵۸ نفر عضو هیات علمی مسوولیت تدریس را برعهده دارند، گفت: هم اینک ۲ هزار و ۲۶۳ دانشجو در گروه های مختلف آموزشی در پنج دانشکده پزشکی، پرستاری و مامایی، بهداشت، پیراپزشکی و پرستاری جوین این دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیل می کنند.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با پنج دانشکده پزشکی، پیراپزشکی، بهداشت، پرستاری و مامایی، پرستاری جوین در ۳۲ رشته کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه ای، دستیاری و رشته PHD و بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ دانشجو و ۱۵۴ عضو هیأت علمی در منطقه غرب خراسان رضوی فعال است.

این دانشگاه علاوه بر جمعیت افزون بر ۵۲۰ هزار نفری زیر پوشش در ۶ شهرستان سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، بخشی از بار درمانی شهرستان‌های کاشمر و بردسکن در جنوب غربی خراسان رضوی، شهرستان‌های اسفراین، گرمه و جاجرم در خراسان شمالی و نیز شهرستان‌های میامی و شاهرود در استان سمنان را به دوش می‌کشد.

سبزواردر ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha