۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85594990
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه پاییزه در بوشهر گشایش یافت

۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۲
کد خبر: 85594990
نمایشگاه پاییزه در بوشهر گشایش یافت

بوشهر-ایرنا- نمایشگاه پاییزه با رویکرد عرضه مستقیم کالا از جمله نوشت افزار، کیف و کفش و پوشاک در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه پاییزه با ۱۵۰ غرفه تا ۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

حسین نامور افزود: نمایشگاه پاییزه با هدف دسترسی آسان مردم با قیمت مناسب به کالاهای مورد نیاز خود بویژه برای تامین نیازمندی های سال تحصیلی جدید برپا شده است.

وی ادامه داد: با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار ۱۵ غرفه نمایشگاه به این افراد اختصاص داده شده تا بتوانند از این فرصت برای عرضه مستقیم تولیدات خود استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر برای سال جاری برپایی ۲۹ نمایشگاه تخصصی هدف گذاری کرده است که از این شمار تاکنون ۲ نمایشگاه آن گشایش یافته و مابقی آن در نیمه دوم امسال برپا می‌شوند.

بیشتر بخوانید

برگزاری ۲۹ نمایشگاه تخصصی و عرضه مستقیم در بوشهر هدف‌گذاری شد

فیلم/ بوشهر میزبان نمایشگاه طلا و جواهرات

نامور اضافه کرد: سال گذشته به طور تقریبی ۲۵۰ هزار نفر از نمایشگاه‌های استان بوشهر بازدید کردند که پیش بینی شده این میزان بازدید با افزایش زیرساخت‌ها و خدمات رفاهی انجام شده در سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

وی عنوان کرد: نمایشگاه‌های خرما و صنایع وابسته، صنایع دریایی و دریانوردی و شیلات از جمله نمایشگاه‌های شاخص استان بوشهر هستند که برگزاری آنها در سال جاری با رویکرد بین المللی پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha