مهدی ذوقی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد تا عدهای با مظاهر واسطه گری، گران فروشی و ارائه خدمات خارج از سیستم نارضایتی گردشگران را به همراه داشته باشند.
وی با بیان اینکه در حفظ و ارتقاء رضایت مندی گردشگران سختگیرانه عمل خواهیم کرد، افزود: نظارت و بازدیدهای میدانی و سرزده کارشناسان معاونت گردشگری از تمامی مراکز تفریحی و خدماتی به صورت مستمر ادامه دارد.
سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به راه اندازی سامانه جامع گردشگری در کیش و رضایت مندی بخش خصوصی از این سامانه، بیان کرد: در صورت نیاز اصلاحات لازم با هماندیشی فعالان بخش خصوصی و دست اندرکاران هر حوزه انجام میشود.
به گزارش ایرنا، در بازدید میدانی سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از برخی کلوپهای دریایی، گردشگرانی که به دلیل گران فروشی نسبت به کیفیت یا کمیت خدمات ارائه شده نا رضایتی داشتند، کلیه مبالغ دریافتی به خدمات گیرندگان بازگردانده شد و ضمن الزام خاطی به ارائه خدمات رایگان به این گردشگران، نسبت به اعمال قانون و پلمپ برخی مراکز متخلف اقدام شد.
نظر شما