۴۰۰ کارگر در شهربابک با ورود دادستانی به کار بازگشتند

کرمان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهربابک از بازگشت به کار و پایان اعتصاب بیش از ۴۰۰ کارگر شرکت موسوم به"تناوب شهربابک" با پیگیری و ورود دادستانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، افشین طبخی روز جمعه بر پیگیری حق و حقوق کارگران و تحقق مطالبات قانونی آنان تاکید و بیان کرد: امیدواریم با همکاری و همدلی بیشتر مسئولان، حل وفصل مشکلات و دغدغه های جامعه کارگری بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ بیش از ۴۰۰ کارگر شرکت تناوب به دلیل پرداخت نشدن حقوق خود اقدام به اعتصاب کردند که این اقدام موجب نگرانی و توجه عمومی به وضعیت معیشتی آنان شد.

دادستان شهربابک بیان کرد: در پی این وضعیت، جلسه‌ای با حضور اینجانب، نمایندگان کارگران و نماینده شرکت تناوب در دفتر دادستانی برگزار شد، مشکلات کارگران به طور جامع مورد بررسی قرار گرفت و نماینده شرکت تناوب توضیحات لازم را ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته و به منظور رفع فوری مشکل کارگران، توافقی انجام شد که بر اساس آن، مبلغی به عنوان علی الحساب به حساب کارگران واریز شود؛ همچنین مقرر است مابقی وجه حقوق کارگران حداکثر طی ۲ هفته آینده تعیین تکلیف و پرداخت شود.

دادستان شهربابک تصریح کرد: با تلاش‌های دادستان و همکاری نماینده شرکت، اعتصاب کارگران به پایان رسید و کارگران به محل کار خود بازگشتند.

شهرستان شهربابک در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha