۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴
کد خبر: 85594583
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

دادگستری کرمان: اعتصاب کارگران لاستیک بارز با ورود دستگاه قضا پایان یافت

کرمان - ایرنا - دادگستری کرمان اعلام کرد: اعتصاب کارگران لاستیک بارز با ورود دادستان ماهان و اتخاذ تدابیر قضایی و امنیتی لازم پایان یافت، کارگران به کار خود بازگشتند و فعالیت خط تولید مجدد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از اطلاعیه روز پنجشنبه روابط عمومی دادگستری کل کرمان، دادستان عمومی و انقلاب ماهان گفت: عدلیه دغدغه ها و مطالبات قانونی این کارگران را دنبال می کند.

سینا بنی اسد افزود: پس از دیدار چهره به چهره با کارگران و مدیران گروه صنعتی لاستیک بارز و برگزاری جلسات مرتبط ، کارگران به محل کار خود بازگشتند، خطوط تولید کارخانه فعال است و با تمام ظرفیت مشغول تولید هستند.

وی در پایان با بیان اینکه در راستای سیاست های کلی قوه قضاییه به منظور حمایت از تولید، مطالبات قانونی کارگران احصا می شود، گفت که دستورات و تذکرات لازم برای طرح موضوع در شورای کارگری استان و رفع دغدغه ها و مطالبات قانونی کارگران صادر شده است.

طی روزهای گذشته تعدادی از کارگران کارخانه لاستیک بارز کرمان واقع در محدوده بین شهر کرمان و بخش ماهان شهرستان کرمان به علت آنچه حقوق پایین، پرداخت اضافه کار اندک و برداشت زیاد مالیات از حقوق خوانده بودند دست از کار کشیده و تجمع کرده بودند که خبرگزاری ایرنا نیز در این زمینه خبرها را منتشر کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha