۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85595088
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی ضد صهیونیستی «جمعه خشم» در آبادان برگزار شد

آبادان - ایرنا - مردم آبادان پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی «جمعه خشم» از جنایت‌های رژیم اسرائیل غاصب اعلام انزجار کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم آبادان در مسیر مصلای تا چهار راه احمدآباد این شهر با سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، "اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است"، "خیبر خیبر یا صهیون" و " یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو" ضمن حمایت از مقاومت مردم ستمدیده غزه در برابر حملات وحشیانه ارتش صهیونیستی، خشم و انزجار خود را از کشتار زنان، کودکان و مردم بی دفاع غزه توسط این رژیم ناپاک اعلام کردند.

نمازگزاران با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حرکات غیر انسانی و تروریستی و کشتار کودکان و زنان بی دفاع در غزه را محکوم کردند.

مردم آبادان در این راهپیمایی با اهتزاز پرچم کشورهای خط مقاومت به خونخواهی شهادت اسماعیل هنیه تاکید کردند و این اقدام را نقض آشکار حاکمیت جمهوری اسلامی دانستند.

" ای مظلومان غزه خدا نگهدارتان"، " نصر من الله و فتح قریب، مرگ بر آمریکای مردم فریب"، "غزه پیروز است، صهیونیست نابود است"، " رفح شده کرببلا، مهدی بیا مهدی بیا" ، " اسرائیل مرگت باد، آمریکا ننگت باد" از جمله شعارهای آبادانی‌ها در این راهپیمایی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha