۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 3100
کد خبر: 85595094
T T
۲۳ نفر

برچسب‌ها

عهد سربازی در سیرجان

کرمان - ایرنا- مراسم صبحگاه عهد سربازی به مناسبت آغاز سالروز امامت و ولایت حضرت امام زمان (عج) امروز (جمعه) با حضور ناویان وظیفه و فرماندهان مرکز آموزش شهدای دریایی ارتش در سیرجان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین نیروهای حاضر در میدان به صورت جمعی عهدنامه بیعت با امام زمان (عج) را قرائت و با حضرت مهدی (عج) تجدید پیمان کردند؛.

پایان بخش مراسم امروز هم حضور فرماندهان و ناویان بر مزار شهید گمنام بود که با شهدء تجدید میثاق کردند.

رییس عقیدتی مرکز آموزش شهدای وظیفه دریایی سیرجان در این مراسم گفت: یکی از آموزه‌های اساسی در تفکر شیعه مفهوم مهدویت است و همه ما منتظریم که با ظهور حضرت ولی عصر (عج) جهان مملو از عدل و داد شود.

حجت الاسلام یوسف مرادی افزود: انتظار به معنی سکوت و نداشتن تحرک نیست بلکه پویایی همراه با امید برای آماده سازی جامعه برای ظهور منجی عالم بشریت است و در دورانی که قدرت‌های استکباری در جهان سلطه یافتند، با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و روی کار آمدن جمهوری اسلامی جامعه مهدوی و تمدن نوین اسلامی شکل گرفت.

ناخدا علیرضا زهدجلالی جانشین فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان نیز در این مراسم گفت: امروز دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده و تلاش می‌کند ملت ایران را به ناامیدی سوق دهد تا از انقلاب و هدف اصلی خود دور شوند.

مرکز شهرستان سیرجان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب شهر کرمان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha