۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴
کد خبر: 85595160
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲٠ زندانی فارس با همکاری چهره معروف فضای مجازی از بند رها شدند

شیراز-ایرنا- با همکاری چهره نیکوکار فعال در فضای مجازی و کمک ۲۵۰ میلیون تومانی خیر یزدی، موجبات آزادی ۲٠ زندانی مالی جرائم غیر عمد از زندان‌های شیراز و شهرستان‌های تابعه استان فارس فراهم شد.

به گزارش ایرنا،مدیر کل زندان‌ها و مدیر ستاد دیه استان فارس جمعه در آیین رهایی این زندانیان گفت: به یقین این توفیق خدایی است که نیازهای مردم را به سوی خیرین هدایت می‌کند و باید اذعان داشت که دست نیاز نیازمندان نخست به طرف خداوند سبحان کشیده شده و این خداست که آن دست را در دست نیکوکار گذاشته است.

اسحاق ابراهیمی اظهار کرد: اینکه دغدغه مند گرفتاری مردم و تلاشگر رفع آن باشیم یک مسئولیت و وظیفه اجتماعی بر دوش آحاد جامعه است و موجب امیدواری و مباهات است که جامعه خیرین هستند و علی رغم مشکلات اقتصادی و مالی، در رفع مشکلات مردم به ویژه زندانیان جرائم غیر عمد همت می‌گمارند.

۲٠ زندانی فارس با همکاری چهره معروف فضای مجازی از بند رها شدند

وی از علی نوری فعال نیکوکار فضای مجازی که اهتمام ویژه در هدایت خیران برای آزادی زندانیان نیازمند و غیر عمد دارد به صورت ویژه تشکر کرد.

مجموع بدهی این زندانیان حدود ۲ میلیارد تومان بود که با تلاش مددکاران بیش از ۶۵۰ میلیون تومان تخفیف از شکات اخذ شد.

همچنین مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان نیز توسط مراجع قضایی قبول اعسار انجام پذیرفت، مبلغ ۲۰ میلیون تومان نیز تامین و کمک ستاد دیه استان هم بیش از ۷۰۰ میلیون تومان بوده و در نتیجه کمک ۲۵۰ تومانی خیر یزدی موجبات آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیر عمد را از زندان‌های شیراز و شهرستان‌های تابعه استان فراهم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha