تور خالی ملوان در فولادشهر و ادامه صدرنشینی طلایی پوشان

اصفهان - ایرنا - تیم فوتبال سپاهان اصفهان پنجشنبه شب در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر موفق شد با گل دقیقه ۴۳ کاپیتان محمد کریمی، میهمان خود ملوان بندر انزلی را با شکست بدرقه کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم‌های فوتبال «سپاهان اصفهان» و «ملوان بندر انزلی» عصر جمعه در حالی به مصاف رفتند که سپاهان در صدد تثبیت صدرنشینی و ملوان نیز به‌دنبال نزدیک شدن به صدر جدول بود ولی در نهایت سپاهان با سوپر گل کاپیتان محمد کریمی این بازی را بانتیجه یک بر صفر برد.

ترکیب سپاهان در بازی امشب شامل، پیام نیازمند، هادی محمدی، وحدت حنانوف، امین حزباوی، رضا اسدی، دابو، صالح حردانی، آریا یوسفی، محمد کریمی، محمدمهدی محبی و مهدی لیموچی با سرمربی گری ژوزه مورایس بود.

ترکیب ملوان نیز شامل حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری، سامان تورانیان، رضا جعفری، رضا غندی‌پور، محمد عمری با سرمربی گری مازیار زارع بود.

این دیدار با داوری موعود بنیادی فر،حامد صفایی، بهمن عبدالهی و وحید زمانی برگزار شد و داور VAR نیز سیدرضا محمودی و کمک وی امیر ایار بودند و ناظر بازی نیز نادر جعفری بود.

سپاهان که با شروع طوفانی بدنبال کسب گل زود هنگام بود در دقیقه ۱۰ این دیدار صاحب خطرناکترین موقعیت بر روی دروازه ملوان از ابتدای بازی شد و که این موقعیت با شوت خارج چهارچوب صالح حردانی از دست رفت.

در دقیقه ۱۴، حرکت عرضی و شوت پای چپ محمدمهدی محبی به شکل خطرناکی از کنار دروازه ملوان و با دخالت دروازه بان به کُرنر رفت.

دقیقه ۲۰ بازی، بازیکنان ملوان که کمی از فشارهای طلایی پوشان رهایی یافته بودند، روی یک ضد حمله دروازه پیام نیازمند را با یک تهدید جدی مواجه کردند ولی حضور بموقع مدافعان مانع گلزنی میهمان شد.

در دقیقه ۳۱ قائم اسلامی‌خواه اولین کارت زرد بازی را از داور دریافت کرد، پاس تکنیکی رضا اسدی در دقیقه ۳۵ برای مهدی لیموچی سپاهان را بار دیگر صاحب موقعیت گلزنی کرد که با خروج بموقع حبیب فرعباسی، دروازه بان ملوان این موقعیت از دست رفت و به گل تبدیل نشد.

بالاخره سپاهان در دقیقه ۴۳ توانست با شکستن دفاع چند لایه ملوان با سوپر گل کاپیتان محمد کریمی که از فاصله ۳۰ متری زده شد به گل برتری دست یابد و موفق به باز کردن دروازه حبیب فرعباسی شد.

ملوان در دقیقه ۵۵ نیمه دوم روی پاس سریع محمد عمری در آستانه به ثمر رساندن گل تساوی بود، ولی توپ از جلوی پای مهاجم این تیم عبور کرد و فرصت ویژه برای سفیدپوشان انزلی از دست رفت. البته این صحنه به وی آی آر رفت، پس از بررسی صحنه در دقیقه ۵۹ در حالی که موعود بنیادی‌فر پس از بررسی صحنه رای به پنالتی داده بود، امید نورافکن پشت ضربه قرار پنالتی گرفت ولی شوت او را پیام نیازمند با تشخیص جهت ضربه که سمت راست دروازه سپاهان بود، مهار کرد.

دقیقه ۶۴ بازی، ضربه سر محمد محبی با جاگیری خوب حبیب فرعباسی در اختیار او قرار گرفت و این موقعیت برای طلایی پوشان از دست رفت.

دقیقه ۶۵ بازی پیام نیازمند در موقعیت تک به تک با رضا غندی‌پور مهاجم ملوان موفق شد ضربه سرکش او را مهار کند تا برای دومین بار در این بازی دروازه تیمش را نجات داده باشد.

در دقیقه ۶۸ ضربه مهدی لیموچی با واکنش خوب سنگربان ملوان به خارج رفت و در دقیقه ۷۵ پیام نیازمند ضمن مهار ضربه مهاجم ملوان با یک شروع مجدد سریع تیمش را در موقعیت ضد حمله قرار داد که خروج به موقع حبیب فرعباسی اجازه گلزنی را از آریا یوسفی گرفت‌.

در دقیقه ۷۶ ارسال مهدی لیموچی و ضربه جواد آقایی پور با واکنش فرعباسی برای سپاهان از دست رفت، حبیب فر عباسی دروازه بان ملوان که روز خوبی داشت در دقیقه ۸۲ ضربه زاویه بسته مهدی لیموچی را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۸۴ دفع ناقص نیازمند روی شوت محمد عُمری موجب بازگشت وی و برخورد ناگهانی پای مهاجم ملوان موقعیت خطرناکی بر روی دروازه سپاهان بوجود آورد.

در دقیقه ۸۷،خروج پیام نیازمند و برخورد شدید او با سهیل فداکار مهاجم ملوان سبب مصدومیت سنگربان طلایی پوشان شد.

در دقیقه ۹۰ شوت محمد عمری به شکل خطرناکی از بالای دروازه سپاهان به خارج رفت و در دقیقه ۹۵ جواد آقایی‌پور به شکل عجیبی در موقعیت تک به تک موقعیت گلزنی را از دست داد و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha