عطایی: راهیابی به فینال والیبال آسیا فشار را از روی تیم فولاد سیرجان ایرانیان برداشت

یزد - ایرنا - سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان گفت: با برتری در مقابل نماینده اندونزی راهیابی به فینال، دیگر فشاری روی تیم ما نیست و از این بابت بازی سخت و سنگینی مقابل شهداب خواهیم داشت که امیدوارم بازی خوبی باشد و مردم لذت ببرند. 

به گزارش ایرنا، "بهروز عطایی" جمعه شب پس از راهیابی دیگر نماینده والیبال ایران به فینال جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: بازی نیمه نهایی بسیار سخت بود و ما پیش بینی این بازی را می کردیم ولی عملکرد خوبی در این بازی نداشتیم اما توانستیم بازی را ببریم.
وی ادامه داد: از این بابت خوشحال هستم که تیم ما می تواند زمانی که خیلی هم عالی نیست با مدیریت خودش، جریان بازی را تغییر دهد ولی قطع به یقین بازی فینال بازی متفاوت تری خواهد بود.

عطایی یادآور شد: شهداب تغییرات کلی تری نسبت به بازی قبل خود با ما داشت و قطر پاسور سرعتی و لیبرو هود را تغییر داد و ساختار دیگری تشکیل داد، فکر می کنم بازی سنگین و پر فشاری داشته باشیم و هواداران نیز لذت ببرند.

وی همچنین گفت: پیش بینی این را می کردیم که در فینال تماشاگران به سمت تیم خود گرایش داشته باشند اما در بازی امروز اصلا فکر نمی کردم که هواداران یزدی یک تیم حریف خارجی را تشویق کنند، من ترجیح می‌دادم که بازی در خارح از ایران باشد چرا که همه شرایط برای تیم میزبان محیا است و میزبان در برگزاری با ما عین تیم‌های غیرایرانی برخوردکرد، حتی تمرینات خود را که در اینجا شروع کردیم مثل تیم های خارجی دو روز قبل به یزد آمدیم و همانند تیم های دیگر شروع کردیم.

مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران مدعی شد: توقع این بود که در بازی در برابر رقبا به غیر از شهداب، تماشاگران از ما حمایت کنند، اما نه تنها اینکار را نکردند بلکه تا قبل از بازی امروز برای تماشا بازی ما نیز نمی آمدند و در بازی اول تا قبل امروز چهار بازی با تماشاگران خودمان و در سالن خالی از تماشاگر داشتیم.

عطایی ادامه داد: امروز پیروزی فولاد سیرجان هم کسب سهمیه و افتخار برای والیبال ایران بود اما تشویقی که انحام شد برای تیم اندونزی بود و تماشاگران جان پاتری و انگاپت را تشویق کردند، البته ویژگی یزدی ها قطعا این نیست ما یزدی ها را خون گرم مهمان نواز و عزیز می دانیم.

وی در پایان اظهار داشن علی حاجی پور بعد از عمل جراحی تحت مراقبت ویژه قرار گرفت و یک عمل خیلی خوب برایش اتفاق افتاد و بلافاصله بعد از عمل و عبور از دوران نقاهت به ما ملحق شد و تمرینات سنکین و پر فشار و مخصوص بازسازی را انجام داد، امیرحسین اسفندیار نیز از روز اول به تیم پیوست و تمرینات خوبی داشت.

فولاد سیرجان در دیدار ماقبل فینال با شکست ۳ بر ۲ تیم جاکارتا بهایانگکارا اندونزی به فینال جام باشگاه های آسیا و جام جهانی باشگاه های جهان راه یافت و حریف شهداب یزد در فینال رقابت‌های آسیایی شد که این دیدار ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha