پاتری والیبالیست جاکارتا بهایانگ اندونزی: با وجود باخت، از بازی با فولاد سیرجان لذت بردم

یزد - ایرنا - پاتری بازیکن تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) گفت: من خیلی نا امید هستم چراکه بازی امروز را می‌توانستیم ببریم اما متاسفانه واگذار کردیم، فشار خوبی را به تیم حریف وارد کردیم من به هم تیمی هایم افتخار می کنم و واقعا از بازی با تیم فولاد سیرجان لذت بردم.

به گزارش ایرنا، این بازیکن نماینده اندونزی در مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا جمعه شب پس از شکست در مقابل تیم فولاد سیرجان ایرانیان که مانع از راهیابی نماینده اندونزی به فینال این رقابت‌ها شد، افزود: فکر می کنم امتیازهای کمی دفاع شدم، اما خب والیبال همین است آنها می دانستند توپ به من می رسد، برای همین من را دفاع کردند.
وی در پاسخ به پرشسی درباره احتمال بازی در یکی از باشگاه‌های والیبال ایران اظهار داشت: به پیشنهاد و هدف بستگی دارد که این پیشنهاد از سوی چه تیمی باشد اما به طور کلی مشتاقم در تیم های ایرانی بازی کنم.
پاتری در خصوص بازی فینال میان دو تیم ایرانی نیز گفت: قطعا جنگ بزرگی خواهد بود هر دو تیم ایرانی خوب هستند، فضای ورزشگاه خیلی دیوانه وار است و نمی توانم بگویم کدام یک قهرمان می شود.
وی همچنین با ابراز خوشحالی از تشویق خودش از سوی تماشاگران شهداب افزود: نمی دانم چرا من را تشویق می کردند اما این خیلی حس خوبی بود برای یک بازیکن که در این فضایی بازی کند.

فولاد سیرجان در دیدار ماقبل فینال با شکست ۳ بر ۲ تیم جاکارتا بهایانگکارا اندونزی به فینال جام باشگاه های آسیا و جام جهانی باشگاه های جهان راه یافت و حریف شهداب یزد در فینال رقابت‌های آسیایی شد که این دیدار ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha