۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۰۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85595507
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استفاده دانش آموزان بوشهری از سرویس‌های فاقد مجوز ممنوع شد

بوشهر-ایرنا- رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر گفت: استفاده دانش آموزان این شهر از سرویس‌های فاقد مجوز برای سال تحصیلی جدید ممنوع شده و این طرح با همکاری پلیس راهور با جدیت اجرا می‌شود.

«رضا فرشیان» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: رانندگان داوطلب فعالیت برای جابجایی دانش آموزان ملزم به نام نویسی در طرح ساماندهی هستند و در غیر این صورت امکان جابجایی دانش آموزان را ندارند.

وی بیان کرد: در صورت استفاده دانش آموزان از سرویس فاقد مجوز در صورت بروز هرگونه مشکل مسئولیت آن متوجه مدیر مدرسه مربوطه خواهد بود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر تصریح کرد: در سال گذشته نزدیک به ۳۰۰ خودرو سواری و ۱۲ مینی بوس برای ارائه خدمات ایاب و ذهاب دانش آموزان در طرح ساماندهی نام نویسی کردند.

فرشیان ادامه داد: برای سال جاری رانندگان به افزایش نرخ ۳۵ درصدی تمکین نکرده و حاضر به نام نویسی برای فعالیت در خطوط مدارس نشدند که با تمهیدات اندیشیده شده از فعالیت رانندگان فاقد مجوز جلوگیری می‎‌شود.

وی یادآور شد: برای سال تحصیلی جدید نرخ جابجایی دانش آموزان با مینی بوس در محدوده مناطق یک و ۲ شهرداری بوشهر از سه میلیون و ۵۰۰ هزار به پنج میلیون ریال و از منطقه یک به ۲ و بالعکس از پنج میلیون ریال به هفت میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید

افزایش ۳۵ درصدی نرخ سرویس مدارس بوشهر

شهر بوشهر به ۲۳۰ دستگاه تاکسی نیاز دارد

فرشیان اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید همچنین نرخ جابجایی دانش آموزان با خودرو ون در محدوده مناطق یک و دو شهرداری بوشهر از پنج میلیون ریال به هفت میلیون ریال و از منطقه یک به ۲ و بالعکس از ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به هشت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ریال افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر بیان کرد: نرخ خودروهای سورای برای جابجایی دانش آموزان نیز در محدوده مناطق یک و ۲ شهرداری بوشهر از هفت به ۹ میلیون ریال و از منطقه یک به ۲ و بالعکس از ۹ به ۱۱ میلیون ریال افزایش یافته است.

سرویس‌های مجاز به فعالیت در خطوط مدارس باید پوستر زیر را در پشت شیشه عقب خود و در معرض دید عموم نصب کنند.

استفاده دانش آموزان بوشهری از سرویس‌های فاقد مجوز ممنوع شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha