۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۲
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85595511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی: قاتلان شهید سوزنی برای مرگشان لحظه شماری کنند

بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرباز مدافع وطن«شهید پارسا سوزنی» گفت: کسانیکه دست به اقدامات تروریستی زدند، دست درازی کردند و همرزمان این مرز و بوم را به شهادت رسیدند فقط باید برای مرگشان لحظه شماری کنند.

به گزارش ایرنا، سردار سعید مطهری زاده روز شنبه با حضور در منزل سرباز «شهید پارسا سوزنی» اظهار کرد: این شهید بزرگوار از بسیجیان فعال بودند و حضورشان در مرزها برای امنیت افتخار بود.

وی افزود: امروز در قامت مرزهای شرقی کشور این شهید بزرگوار از کیان و نظام دفاع کرد و توسط کوردلان گروهگ تروریستی به شهادت رسیدند، پیمان می بندیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم و راه این شهید را با افتخار ادامه خواهیم داد.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی اضافه کرد: همکاران و همرزمان ما به سزای اعمال آنان خواهند رسید.

سردار مطهری زاده تاکید کرد: دشمنان در جریان هستند با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی با هر دسیسه و مکری که توانستند سعی کردند آرمان های انقلاب و امنیت ایران را مورد هجمه قرار دهند.

وی بیان کرد: ما به عنوان پلیس و مدافعان امنیت سوگند یاد کردیم و با اهدای خون خود و شهدایی که داریم تقدیم می کنیم ثابت کردیم سرباز ولایت هستیم و برای امنیت مردم و مرزها تا آخرین قطره جان پای نظام، انقلاب ایستاده و عشق به ولایت مان را داریم.

وی خاطرنشان کرد: شهادت تقدیر و قسمت هر کسی نیست و در این خانواده نیت خیر، اهداف والا و بزرگی که شهید داشتنتد و این راه را تجربه کردند.

به گزارش ایرنا، پارسا سوزنی یکی از شهدای حادثه تروریستی میرجاوه، سرباز وظیفه اهل شیروان خراسان شمالی است که در حمله تروریستی جیش الظلم به شهادت رسید.

مراسم وداع با پیکر شهید "پارسا سوزنی" شنبه ۲۴ شهریور همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرستان شیروان و مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید ساعت هشت و نیم صبح روز یکشنبه ۲۵ شهریور از مقابل مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.

خراسان شمالی که بیش از سه هزار شهید و ۶ هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده و ۳۵ هزار رزمنده در جبهه ها داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha