۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۷
کد خبر: 85595512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در یزد تشریح شد

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۷
کد خبر: 85595512
برنامه‌های هفته دفاع مقدس در یزد تشریح شد

یزد- ایرنا- فرماندار یزد به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت بین جوانان یکی از مباحث مهمی است که باید سالانه به آن عنایت شود.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی فرمانداری یزد، " سید محمدرضا مدرسی " در جلسه شورای اداری شهرستان با دستور کار هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: نسل جوان را با برنامه های مناسب در جریان رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس قرار دهیم.

وی به اهمیت همکاری مردم و ادارات و نهادها در بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین، پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری مناسبت ها به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار یزد در ادامه اهم برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان یزد را شامل برگزاری یادواره‌ شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های عکس دفاع مقدس و برگزاری نشست‌های بصیرتی و تبیین دستاوردها ذکر کرد.

مدرسی بیان کرد: فضاسازی و آذین بندی شهر و ادارات با استفاده از نمادهای دفاع مقدس باید توسط دستگاه های امر و همچنین با همراهی مرم و تشکل های مختلف در سطح مناطق مختلف شهرستان با جدیت محقق شود که دارای اهمیت و مورد تاکید است.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha