شبکه برق شهر توریستی سی سخت اصلاح شد

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۳
کد خبر: 85595544
شبکه برق شهر توریستی سی سخت اصلاح شد

یاسوج- ایرنا- مدیر برق شهرستان دنا گفت: پروژه تبدیل ۳۰ کیلومتر شبکه برق شهر سی سخت مرکز این شهرستان از شبکه سیمی به کابل خودنگهدار پایان یافت.

غلامحسین پردال روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:اعتبار هزینه شده برای تحقق این اقدام عملیاتی و پاکسازی شبکه سیمی شهر سی سخت ۱۵۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به جاذبه های توریستی شهر سی سخت و لزوم تأمین برق پایدار قطب گردشگری استان تأکید کرد: پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار مزایای زیادی از جمله صیانت از محیط زیست و بهبود ولتاژ مشترکان برق را در بردارد که با تأمین زیرساخت های مورد نیاز افزون بر تأمین آسایش مشترکان، در رونق گردشگری این منطقه تأثیر بسزایی دارد.

پردال تصریح کرد: عملیات اجرایی تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان دنا که از پنج سال گذشته آغاز شده، طی یک سال گذشته تاکنون شتاب گرفته و تا پایان سالجاری باقیمانده حجم شبکه سیمی این شهرستان تبدیل و پایان می یابد.

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۶۰ کیلومتر از شبکه برق شهرستان دنا با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تبدیل به کابل خودنگهدار شده است.

مدیر برق شهرستان دنا خاطرشان کرد: در حال حاضر تنها هفت کیلومتر از شبکه برق شهرستان دنا سیمی است که برنامه ریزی اصلاح و تبدیل آن به کابل خودنگهدار تا پایان سال انجام شده است.

وی تأکید کرد: افزایش پایداری شبکه، خدمت‌رسانی مطلوب به مشترکان، افزایش ضریب ایمنی، کاهش سرقت شبکه، زیباسازی مبلمان شهری، جمع آوری انشعاب های غیرمجاز و جلوگیری از سرقت انرژی، بهبود ولتاژ مشترکان، کمک به حفظ محیط زیست با حذف شاخه زنی درختان در تماس با شبکه و کاهش تلفات از مهمترین مزایای تبدیل شبکه های سیمی به کابل های خودنگهدار است.

مدیریت برق شهرستان دنا با بهره گیری ازخطوط فشار متوسط و فشار ضعیف تأمین برق پایدار ۲۰ هزار مشترک برق این شهرستان را به عهده دارد.

۱۲:۴۰ بعدازظهر

۱۲:۴۸ بعدازظهر

۱۲:۴۸ بعدازظهر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha