قهرمان پارالمپیک پاریس: فعلا تصمیمی برای ماندن یا رفتن نگرفتم

تهران- ایرنا- دارنده نشان طلای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و ۲۰۲۴ پاریس از تصمیم خود برای ادامه زندگی قهرمانی سخن به میان آورد.

روح‌الله رستمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص کسب نشان طلای پارالمپیک پاریس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم با رکوردشکنی این مدال را بگیرم. در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با تصمیم چینی‌ها طلا از دست من رفت اما در پاریس توانستم این مدال زرین را برای ایران عزیز کسب کنم.

وی ادامه داد: تا سه ماه پیش از پارالمپیک شرایط خوبی نداشتم و از مصدومیت رنج می‌بردم اما با تلاش پزشکان و کادر فنی به شرایط آرمانی برگشتم. باید از تمام کسانی که در راه کسب این مدال به من کمک کردند تشکر کنم. تلاش زیادی انجام دادم تا در پاریس بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم و خدا را شاکرم که توانستم به مدال طلا برسم و نقشی در ارتقا جایگاه کاروان ایران در جدول مدالی داشته باشم.

دارنده نشان طلای پارالمپیک توکیو ایران را گفت: بعد از بازگشت از پاریس با بیماری و سرماخوردگی مواجه شدم و حتی بدنم مبتلا به عفونت شد. این کسالت از پاریس شروع شد تا جایی که روز آخر حضورم در پاریس دچار تب و لرز شدم. به همین دلیل در پاریس به کلینیک مراجعه کردم و تحت مداوا قرار گرفتم و حالم کمی بهتر شد.

وی که با اقتدار به مدال طلای پاریس رسیده بود گفت: پس از بازگشت به ایران باز هم تب و لرز داشتم و مجبور شدم به بیمارستان بروم. ظاهراً بدنم عفونت دارد و پزشک نیز مقدار دارو را بیشتر کرده تا هر چه سریعتر بهبود پیدا کنم.

رستمی که در سه المپیک لندن، ریو و پاریس حضور داشته در خصوص ماندن یا خداحافظی خود نیز افزود: فعلا خسته هستم و زود است که درباره خداحافظی یا ماندن حرف بزنم. بعد از استراحت و مشورت با مربیان تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha