۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 2330
کد خبر: 85595735
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ترامپ تهدید به «بزرگترین اخراج» در تاریخ آمریکا کرد

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷
کد خبر: 85595735
ترامپ تهدید به «بزرگترین اخراج» در تاریخ آمریکا کرد

تهران-ایرنا- دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین و نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۲۰۲۴ تهدید کرد اگر رئیس جمهوری شود «اخراج گسترده» مهاجران بدون مدرک را از اهایو و کلوردا آغاز خواهد کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، تارنمای آکسیوس درباره اهمیت این تهدید ترامپ نوشت: اظهارات وی درباره این که کار اخراج مهاجران را از شهرهای اسپرینگ فیلد در اوهایو و آرورا در کلورادو آغاز خواهد کرد، نشان می دهد که وی همچنان به تئوری های بی اساس توطئه درباره مهاجرت ادامه می دهد.

ترامپ در یک کنفرانس خبری باشگاه گلف خود در کالیفرنیا گفت: ما بزرگترین اخراج در تاریخ را در کشور خود خواهیم داشت و کار را با اسپرینگ فیلد و آرورا آغاز خواهیم کرد.

نامزد جمهوریخواهان همچنین گفت که کارزارهای انتخاباتی را در یکی یا هر دوی این شهرها برگزار خواهد کرد.

ترامپ پیشتر در مناظره با کامالا هریس نامزد دموکرات ها مدعی شده بود که مهاجران هائیتی در اسپرینگ فیلد حیوانات خانگی را می خورند.

وی همچنین مدعی فعالیت باندهای تبهکار ونزوئلایی در شهر آرورا شد و گفت: مهاجران شهر ما را تسخیر می کنند، ساختمان ها را تسخیر می کنند... آنها کشور ما را ویران می کنند.

ادعای ترامپ درباره اخراج گسترده مهاجران در روز جمعه، انتقاد گروه های مدافع حقوق مهاجران را در کلورادو برانگیخت.

مدیر اجرایی ائتلاف حقوق مهاجران کلورادو در واکنش به این اظهارات ترامپ در بیانیه ای گفت: هراس افکنی ترامپ به همان اندازه ای که غیرصادقانه است، خطرناک است.

وی افزود: او (ترامپ) به آرورا یا کلورادو اهمیتی نمی دهد و از ما به عنوان مهره سیاسی استفاده می کند تا برنامه های نژادپرستانه خود را پیش ببرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha