۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85595872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره مدارس فوتبال استان اردبیل برگزار شد

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
کد خبر: 85595872
جشنواره مدارس فوتبال استان اردبیل برگزار شد

اردبیل - ایرنا - جشنواره مدارس فوتبال استان اردبیل به همت هیات فوتبال در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد.

صمد نوتاش ، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این جشنواره ۷۰۰ فوتبالیست نوآموز از ۴۴ مدرسه فوتبال استان زیر نظر استعدادیاب‌های مجرب فدراسیون فوتبال محک خوردند.

وی اظهار کرد: این جشنواره در شاخص‌های مختلف اعلامی فدراسیون فوتبال در ورزشگاه مجموعه ورزشی تختی اردبیل با هدف شناسایی استعدادهای برتر فوتبال برگزار شد.

وی با بیان اینکه استعدادیابی علاوه بر شناسایی استعدادها باعث ایجاد شور و نشاط در بین فوتبالیست‌های نوآموز می‌شود، اضافه کرد: با استعدادیابی از مدارس فوتبال استان بازیکنان بزرگی تحویل جامعه فوتبال کشور شدند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل با اشاره به نقش مدارس فوتبال در استعدادیابی و پرورش بازیکنان بزرگ، بیان کرد: هیات فوتبال بر نحوه فعالیت مدارس فوتبال استان نظارت مداوم دارد تا آنها در پیشرفت و توسعه فوتبال استان موفق باشند.

نوتاش با بیان اینکه فوتبال پایه استان اردبیل در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته است، اضافه کرد: حضور ۶ فوتبالیست نوجوان از استان اردبیل در اردوی آمادگی تیم ملی کشور بیانگر این امر است.

وی با اشاره به این که اردبیل آمادگی میزبانی از اردوی تیم ملی فوتبال کشور در تمام رده‌های سنی را دارد ، ادامه داد: تمام استعدادیابی‌ها و جشنواره‌ها طبق تقویم فدراسیون فوتبال در استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، در استان اردبیل ۵۳ هیات ورزشی فعال بوده و در مجموع بیش از ۴۰۰ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

در این استان در مجموع حدود ۶۰ هزار ورزشکار اعم از زن و مرد بیمه و سازماندهی شده‌اند که از این تعداد حدود ۴۰ هزار نفر مرد و بیش از ۲۰ هزار نفر بانوان هستند.

بیشترین ورزشکاران بیمه شده در استان اردبیل مربوط به فوتبال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha