۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۵۹
کد خبر: 85596107
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

موتورسیکلت‌های کرمان در ۶ ماه جان ۶۰ نفر را گرفتند

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۵۹
کد خبر: 85596107
موتورسیکلت‌های کرمان در ۶ ماه جان ۶۰ نفر را گرفتند

کرمان - ایرنا - رییس پلیس راه شمال کرمان با اشاره به مرگ بیش از ۶۰ راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت طی ۶ ماهه ابتدایی سال جاری در این استان بار دیگر به والدینی که به‌راحتی این وسیله نقلیه کم‌ایمن را در اختیار فرزندان خود می گذارند، هشدار داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ "علی رضایی" روز شنبه در این باره گفت: باوجود هشدارهای متعدد باز هم والدین به این مهم توجه نمی کنند و به راحتی موتورسیکلت را بدون اینکه به عواقب آن فکر کنند در اختیار فرزند خود می گذارند.

وی با اشاره به تحلیل های انجام شده در مورد استفاده از موتورسیلکت به عنوان وسیله نقلیه خطرناک افزود: به طور قطع این موتورسواران جوان، بخشی از اقشار آینده ساز جامعه هستند اما غفلت والدین و بی‌توجهی آنان موجب رقم خوردن مرگ زودهنگام جوانانمان می شود.

رضایی از والدین خواست قبل از اینکه این وسیله نقلیه موتورسیکلت را در اختیار جوانان قرار دهند نسبت به اخذ گواهینامه و ارتقای مهارت های آنان در استفاده از این وسیله نقلیه اقدام کرده باشند تا شاهد این چنین حوادث جبران ناپذیری نباشیم.

در این گزارش ارسالی پلیس به شمار سوانح مرتبط به موتورسیکلت اشاره ای نشده اما مرگ ۶۰ نفر در مدت ۶ ماه تنها مرتبط با موتورسیکلت زنگ خطر بزرگی است که باید به آن توجه جدی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha