بازداشت فردی که از انشعاب آب غیرمجاز برای ۵۳ واحد مسکونی در شهریار استفاده می‌کرد

شهریار - ایرنا - مدیر امور آبفای شهر وحیدیه شهرستان شهریار گفت: فردی که از انشعاب آب غیرمجاز برای ۵۳ واحد مسکونی و ۲ واحد تجاری استفاده می کرد، با صدور حکم قضایی از سوی دادستانی انشعابات غیرمجاز واحدها جمع‌آوری، و فرد متخلف توسط ضابطان قضایی بازداشت شد.

به گزارش ایرنا از شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران، محمد ایرانخواه روز شنبه اعلام کرد: فرد متخلفی که از انشعاب آب غیرمجاز در شهر وحیدیه استفاده می کرد با حکم دادستان شهرستان شهریار بازداشت شد.

وی اظهار داشت: انشعابات غیرمجاز معضل اصلی ناترازی تولید و مصرف است که به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان اکیپ های شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز تشکیل شده تا در راستای تحقق عدالت اجتماعی طبق یک برنامه‌ریزی منسجم، شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و برخورد با متخلفان انشعاب‌های غیرمجاز انجام شود.

این مسئول افزود: شناسایی و جمع آوری انشعابات آب غیرمجاز، از مهمترین برنامه های این امور است که در راستای کاهش هدر رفت آب شرب به طور مستمر انجام و پیگیری می شود.

مدیر امور آبفای وحیدیه خاطرنشان کرد: براساس قانون با هرگونه تخلف و سوء استفاده از شبکه آبرسانی با جدیت برخورد و کسانی که با خسارت به تاسیسات آبرسانی از آب شرب بهره برداری غیر قانونی می کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

ایرانخواه با اشاره به اهمیت همراهی مردم برای برخورد با هرگونه سوء استفاده از شبکه آبرسانی یادآور شد: مرکز ارتباطات مردمی سامانه تلفنی ۱۲۲به صورت شبانه‌ روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با انشعاب‌های غیرمجاز است تا همکاران اجرایی و حقوقی سریعاً نسبت به جمع آوری و طی مراحل قانونی آن اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha