پوستر پویش قهرمان محله در کرمان رونمایی شد

کرمان - ایرنا - پوستر پویش قهرمان محله با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، شماری از فرماندهان سپاه و مسئولان استان کرمان امروز(شنبه) در محل باغ موزه دفاع قدس کرمان رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، پویش قهرمان محله با محوریت سازمان فضای مجازی بسیج و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر همزمان با هفته دفاع مقدس در ۶۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج سراسر کشور اجرا می شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه این رونمایی و در جمع خبرنگاران گفت: پویش قهرمان محله در طول هفته دفاع مقدس امسال در ۶۰ هزار پایگاه مقاومت و محله سراسر کشور انجام و این حرکت از کرمان حاج قاسم به تمام کشور سرازیر می شود، زیرا حاج قاسم بزرگترین بسیجی انقلاب بود.

سردار حسین معروفی تصریح کرد: یکی از افتخارات سازمان بسیج مستضعفین در سال جاری واگذاری یک مسئولیت برای سازمان فضای مجازی بسیج و برگزاری پویش «قهرمان محله» است.

وی اظهار کرد: معرفی شهدای محله و پایگاه مقاومت و تولید محتوا از اهداف این پویش است که در قالب های، پوستر، کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافیک برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: محصول این پویش خلق هزاران اثر هنری توسط مردم است و این حرکت مردمی و به وسیله پایگاه مقاومت بسیج انجام می شود.

وی با بیان اینکه امسال در ۶۰ هزار پایگاه مقاومت، ستاد هفته دفاع مقدس تشکیل شده است تاکید کرد: هفته دفاع مقدس امسال را هفته تبیینی اعلام کردیم و اگر بتوانیم دفاع مقدس را با مثلث مقاومت، جهاد و شهادت و با زیبایی، اقدامات شهدا را برجسته کنیم، خروجی آن مصونیت کشور ما می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha