۲ پوستر «جام رسانه ای امید» و «جشنواره طنین» بسیج رسانه کرمان رونمایی شد 

کرمان - ایرنا - ۲ پوستر «جام رسانه ای امید» و «جشنواره طنین» بسیج رسانه کرمان در آیین گرامیداشت شهدای عملیات کربلای پنج و با حضور معاون هماهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور رونمایی شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان کرمان، همزمان با آیین گرامیداشت شهدای عملیات کربلای پنج باعنوان «لاله های آسمانی» از ۲ پوستر «جام رسانه ای امید» و «جشنواره طنین» بسیج رسانه باحضور سردار حسین‌معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان در محل گهرپارک سیرجان رونمایی شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین با اشاره به رونمایی از جام رسانه ای امید اظهار داشت: این رویداد در راستای سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تدوین گردیده و با به کارگیری همه ظرفیت ها و تعاملات درون و برون سازمانی به صورت بومی سازی در استان کرمان و به صورت نمادین در گهرپارک رونمایی می‌شود.

سردار محمد علی نظری افزود: هدف از اجرای جام رسانه ای امید، تقویت امید و باور، تحقق تمدن نوین اسلامی در افکار عمومی و تبیین و برجسته نمودن دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس و همچنین جلوگیری از تحریف تاریخ است.

۲ پوستر «جام رسانه ای امید» و «جشنواره طنین» بسیج رسانه کرمان رونمایی شد 
سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

وی گفت: شناسایی استعدادهای تولید و انتشار آنها، تجلیل از استعدادهای نقش آفرین در تولیدات انقلابی سطح استان، ایجاد رقابت اثربخش، ارتقای توان حرفه ای، افزایش انگیزه و خودباوری برای تعالی جریان رسانه ای انقلاب بین فعالان رسانه ای، جلوگیری از تحریف و تهدیدات دشمن در جنگ نرم و جنگ شناختی و روایت های جبهه دشمن، از رویکردهای این رویداد است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: جام رسانه ای امید در نظر دارد با برجسته کردن دستاوردهای انقلاب و تولید و نشر هنرمندانه در مراکز به تولید بپردازد.

وی تصریح کرد: این پوستر به صورت نمادین در یادواره رونمایی شد و قرار است در مراکز مهم رشد تولید، گل گهر، گهرزمین، مس سرچشمه و سایر مراکز شناسایی شده به صورت رویداد ۳۶ ساعته با حضور اصحاب رسانه و کارشناسان مرتبط با محوریت جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امید انجام شود.

سردار نظری با اشاره به آغاز به کار جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت بیان کرد: «حریم رسالت» پایه گذار حرکت رسانه ای برای تحقق ایران قوی با نقش آفرینی بانوان است.

وی افزود: روایت زن در تراز انقلاب در بستر جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت فرصت مناسبی برای معرفی الگوی سوم زن مسلمان و جایگاه زن از نگاه جمهوری اسلامی ایران است،

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به محورهای سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت گفت: زن، روحیه خودباوری، مردمی سازی، ایران قوی_ زنِ عفیف، نجیب و متدین ایرانی و هویت زن مسلمان و روایت زنان موفق والگوی سوم زن مسلمان از محورهای مشخص شده در این جشنواره رسانه‌ای بانوان است.

وی افزود: زن محورخانواده، فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی و نقش زن درترویج فرهنگ ایثار، شهادت ومقاومت ازدیگرمحورهای مشخص شده در این جشنواره ملی و بین المللی ویژه بانوان است.

۲ پوستر «جام رسانه ای امید» و «جشنواره طنین» بسیج رسانه کرمان رونمایی شد 

سردار حسین معروفی در جمع یادگاران دفاع مقدس و خانواده معزز شهدا به یاد و خاطره شهیدان لشکر ۴۱ ثارالله شهیدان شول، زندی نیا و شهید حاج قاسم
سلیمانی پرداخت و پس از تجلیل از خانواده شهدا و یادگاران جنگ از دو پوستر «جام رسانه ای امید» و «جشنواره طنین» رونمایی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha