۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۴۳
کد خبر: 85596266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون سیما: امیدوارم فصل سوم سریال «چرخ گردون» به‌روزتر شود

تهران- ایرنا- معاون سیما در بازدید از پشت صحنه فصل دوم سریال «چرخ گردون» گفت: امیدوارم فصل سوم ارجاعات روز داشته‌ باشد و به‌روزتر شود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون ایرنا، محسن برمهانی معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ و جمعی از مدیران صداوسیما امروز شنبه ۲۴ شهریور به پشت صحنه سریال چرخ گردون رفتند.

درباره سریال‌های قدیمی می‌پرسند

علیرضا خمسه بازیگر سریال چرخ گردون به سریال‌های موفق دهه ۶۰ و ۷۰ اشاره کرد و گفت: خیلی‌ها از ما، درباره آن آثار موفق می‌پرسند که چرا امروز وجود ندارد.

وی درباره شبکه نسیم اظهار داشت: اگر رامبد جوان و مهران مدیری برنامه‌سازی نمی‌کنند. این شبکه نباید تعطیل شود. باید همچنان برای مخاطب برنامه داشته باشد.

همچنین محسن برمهانی معاون سیما تاکید کرد: بنای مجموعه صداوسیما این است که اتفاقات بهتری رخ بدهد. خیلی از دوستان علاقه‌مند و پیگیر هستند که کار کنند. ولی تا وقتی به طرح خوب برسند زمان می‌برد.

وی با بیان اینکه که سازمان صداو سیما دوباره به سمت تله تئاتر می‌رود و یا کارهایی در قالب سیت کام می‌سازد، اظهار داشت: وقتی استادانی چون شما که بازیگران قدیمی هستید، پای کارها می آیند کار اعتبار می‌گیرد و با قوت بیشتری جلو می‌رود.

وی ابراز امیدواری کرد این کارها امتداد داشته باشد. کارها زمانی جذاب می‌شود که ارجاع روز داشته باشد. امیدواریم فصل سوم این کار به روزتر باشد.

برمهانی گفت: اکنون رقبای بسیاری داریم. کارهای قدیم را برخی فقط به واسطه نوستالژی که دارند، می‌خواهند و بسیاری از کارها از قبل بهتر است. نظام ارزیابی وجود دارد؛ کسی‌که کار خوب و باکیفیت بسازد حتماً کارش در نظر گرفته می‌شود و کسی‌که به کارش آب می‌بندد با کسی‌که کار خوب می‌سازد در نهایت حسابشان جداست.آن زمان انحصار وجود داشت و هیچ کس دیگری نبود. مخاطب می‌تواند با آرامش انتخاب کند.

از کار کودک غافل نشوید

کمند امیرسلیمانی گفت: از کار کودک غافل نشوید. کار عمو پورنگ در تلویزیون همیشه مورد استقبال قرار می‌گرفت. بچه‌ها الان دلخوشی ندارند. برنامه عموپورنگ برنامه ای بود که به خاطرش تلویزیون روزانه دو بار روشن می‌شد. بزرگترها هم این برنامه را می دیدند. من دلم می‌سوزد که این برنامه جایش خالی است.

روزی نیست که از ما درباره عموپورنگ نپرسند

مهرداد ضیایی نیز درباره برخی کارهای ضعیف تلویزیون اظهار داشت: برخی کارها مثل سرزمین مادری با زحمت زیاد ساخته می‌شوند اما مورد اجحاف قرار گرفتند. بعضی وقت‌ها هم برخی هستند که در کارها آب می‌بندند ولی گویی بین این‌ها با برنامه های خوب تفاوتی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، فصل دوم چرخ گردون قرار بود از نیمه مهرماه به آنتن شبکه دو سیما برسد اما با توجه به آغاز هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم(ص)، این تصمیم گرفته شد تا پخش این مجموعه تلویزیونی که فضایی کمدی و طنز دارد به شنبه سی و یکم شهریورماه موکول شود.

بازیگرانی همچون رابعه اسکویی، کاظم نوربخش، ستاره حسینی، سیدحسین موسوی، مهرنوش طوسی، فریده دریامج و امیر تاجیک به جمع بازیگران سریال اضافه شده‌اند. همچنین بازیگرانی همچون حمید لولایی، علیرضا خمسه، کمند امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، مهرداد ضیایی، آتش تقی‌پور، اکبر رحمتی، شهین تسلیمی، یوسف ملک‌زادگان، فرشاد حسینی موحد، فرزاد حاتمیان، محسن حسنی، به ایفای نقش می‌پردازند و بازیگران جوانی همچون ماهک حسینی، آیدا ابراهیمی، سهیل میرزآقایی که در چرخ گردون۱ حضور داشتند در این فصل هم ایفای نقش کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha