۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸
کد خبر: 85596280
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث رانندگی در فارس ۲ کشته برجاگذاشت

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸
کد خبر: 85596280
حوادث رانندگی در فارس ۲ کشته برجاگذاشت

شیراز-ایرنا-رئیس پلیس راهور مرکز استان فارس و رئیس پلیس راه شمال استان فارس اعلام کردند: واژگونی یک دستگاه پژو۲۰۷ در بلوار شریعتی شیراز یک کشته و تصادف زنجیره ای در مسیر جهرم به سیمکان یک نفر فوتی به جا گذاشت.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید کریمی رییس پلیس راهور شیراز شنبه به ایرنا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی خودرو پژو ۲۰۷ در بلوار شریعتی شیراز، گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با حضور ماموران راهور در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ با ۳ سرنشین واژگون شده و با تیر چراغ برق برخورد کرده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این حادثه راننده پژو ۲۰۷به علت جراحات وارده فوت کرد و ۳ سرنشین دیگر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

کریمی گفت: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راهور شیراز، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

همچنین سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت:درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در مسیر جهرم به بخش سیمکان این شهرستان، ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پراید با ۴سرنشین با یک دستگاه خودرو سواری سمند و ۲ دستگاه موتورسیکلت که هر کدام یک ترک نشین داشته اند برخورد کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این حادثه در مجموع ۱۰ نفر مصدوم شدند که راکب موتورسیکلت دوم به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و ۹ نفر دیگر توسط اورژانس جهت مداوا به بیمارستان جهرم انتقال یافتند.

دهقانی بیان کرد:ه علت حادثه موکول به تحقیقات بیشتر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha