۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۵۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85596472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنجمین مدرسه هوش مصنوعی در دانشگاه کردستان پایان یافت

سنندج- ایرنا- پنجمین مدرسه هوش مصنوعی و رویداد یادگیری و اشتغال با محوریت علم داده و هوش مصنوعی در دانشگاه کردستان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، پنجمین مدرسه هوش مصنوعی و رویداد یادگیری و اشتغال با محوریت علم داده و هوش مصنوعی که از ۱۷ شهریور ماه و با حضور اساتید این عرصه از دانشگاه‌های داخل و خارج کشور در دانشگاه کردستان آغاز شد و شامگاه شنبه به کار خود پایان داد.

دبیر علمی این رویداد اظهار کرد: این دوره از برگزاری مدرسه هوشمند، بالاترین سطح نسبت به دوره‌های قبل را داشت و حضور مشتاقانی از دانش آموزان کم سن و سال و دانشجویانی از دانشگاه‌های خارجی اثبات این ادعاست.

انور بهرام پور ادامه داد: در این مدرسه کورس‌ها و نشست‌های تخصصی مختلفی نیز برگزار شد که توسط اساتید خبره این حوزه‌ها مدیریت شده و همچنین بخش ارتباط با صنعت نیز در این دوره فعال بود که فرصتی برای معرفی صنایع و پاسخگویی به سوالات ذهنی مخاطبان بود.

دیبر علمی پنجمین مدرسه هوش مصنوعی هدف از برگزاری این دوره را تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر در این حوزه با توجه به سرعت توسعه هوش مصنوعی در جهان عنوان کرد.

وی همچنین توسعه هوش مصنوعی را نیازمند حمایت دولت، دانشگاه‌ها، صنایع و بخش خصوصی دانست و اضافه کرد: با این حمایت‌ها و به طور ویژه حمایت بخش صنعت، علاوه بر توسعه بیش از پیش این بخش، کشور می‌تواند در عرصه هوش مصنوعی پیشتاز باشد.

پنجمین مدرسه هوش مصنوعی در دانشگاه کردستان پایان یافت

این مدرسه با مشارکت استانداری کردستان، دانشگاه‌های استان و آکادمی فناوران بیرکار برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha