۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۱۶
کد خبرنگار: 5334
کد خبر: 85596513
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

ادامه «غربت» در همین روزها؟/ تهیه‌کننده پاسخ داد

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۱۶
کد خبر: 85596513
ادامه «غربت» در همین روزها؟/ تهیه‌کننده پاسخ داد

تهران- ایرنا- به نظر می‌رسد با رفع سوءتفاهمات پیش آمده حول سریال «غربت»، ادامه این سریال ظرف روزهای آینده در شبکه خانگی عرضه شود.

صادق یاری تهیه‌کننده سریال غربت در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: خوشبختانه در رایزنی‌هایی که با ساترا و مقامات قضایی صورت گرفته، تعاملاتی در جریان است تا ادامه سریال به زودی به مخاطبان ارائه شود.
این تهیه‌کننده ادامه داد: گاهی سوءتفاهماتی حول آثار شکل می‌گیرد که باعث می‌شود در مسیر عرضه آن محصول خلل وارد شود. این اتفاقی تازه نیست و شاید مسبوق به سابقه‌ترین آنها موارد مربوط به فیلم‌های آدم برفی و مارمولک باشد که هرچند در پخش اولیه مشکل داشتند ولی می‌بینیم که با رفع حواشی، در سال‌های اخیر بارها از تلویزیون خودمان هم پخش شده‌اند.
یاری با اشاره به پیگیری‌های مخاطبان نسبت به سرنوشت سریال مورد بحث بیان داشت: غربت یک ملودرام اجتماعی است با رگه‌های آسیب‌شناسانه و به مانند همه آثار این گونه، طبیعی است که با واکنش‌هایی روبرو شود. حتی وقتی کارگردانی مانند ابراهیم حاتمی‌کیا سوژه‌ای اجتماعی را در فیلم دعوت به کار بست، با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد. آنچه از مخاطبان غربت دیدیم یحتمل بر ادامه مسیر سریال تاثیر خود را می‌گذاشت و حالا که مقادیری حواشی بیشتر شده سعی کردیم با لحاظ کردن نظرات مخاطبان و درعین حال توجه به حساسیت مقامات قضایی و گفت‌وگوهای دوجانبه با مدیران نظارتی، سریال را تعدیل و به نحوی ارائه کنیم که رضایت طیف بیشتری از مخاطبان را برانگیزد.
وی درباره رایزنی برای حل مشکلات سریال افزود: خرسندیم که روحیه فرهنگی نهادهای نظارتی اعم از مدیران قضایی و دلسوزان امنیتی و در عین حال همکاران ساترا سبب شده بتوانیم به راحتی با آنها تعامل کرده و نقطه‌نظرات آنها را دریافت کنیم. درعین حال توضیحات خود را ارائه کرده و در مسیری حرکت کنیم که هم خواسته‌های مخاطبان مورد توجه قرار گیرد و هم منویات مقامات نظارتی در ادامه راه سریال مورد توجه قرار گیرد. به هر حال وظیفه دستگاه‌های نظارتی، رصد آثار و ارائه نقاط حساسیت‌برانگیز است و ما نیز سعی کردیم پیشنهادات نظارتی را در چارچوب دراماتیک و بدون اینکه به اثر، آسیب روایی وارد کند برای تعدیل کار، درنظر داشته باشیم.
مدیر موسسه سرورسانه پارسیان درباره سرنوشت سریال غربت گفت: ان‌شاءالله مذاکرات با دوستان نظارتی به جای خوب برسد و بیشتر از این شرمنده مخاطبان نباشیم و بتوانیم طی روزهای پیش‌رو، قسمت‌های بعدی این سریال را ارائه کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha