۱۷۲ هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد راهی کلاس های درس می شوند

گچساران- ایرنا- معاون اداره کل اموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه بیش از ۹۰ درصد جامعه ما با آموزش و پرورش در ارتباط هستند، گفت: ۱۷۲ هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدیدراهی کلاس های درس خواهند شد.

سیدحمزه باقر نژاد شامگاه شنبه در آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: تحول نیازمند برنامه ریزی می باشد و تفکر واندیشه کلید ورود به دروازه های علم آموزی است.

وی با بیان اینکه آموزش وپرورش از بدنه جامعه جدا نیست افزود: بخشی از کارهای آموزش وپرورش فرا دستگاهی است و هر کسی توانایی دارد به کمک بیاید.

باقر نژاد گفت: آموزش وپرورش رها شده نیست مدیر جدید باید بداند که از تمام ظرفیت ها به خوبی استفاده کند.

امام جمعه گچساران گفت: امیدواریم این تغییر و تحول ها در راستای توسعه وپیشرفت هرچه بیشتر جامعه صورت گیرد.

۱۷۲ هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد راهی کلاس های درس می شوند

حجت الاسلام سید عنایت هاشمی ابراز کرد: تربیت و پرورش نیروهای در تراز انقلاب اسلامی و تربیت مدیران انقلابی باید در دستور کار و اولویت آموزش و پرورش در سطح ملی، استانی و منطقه ای قرار گیرد.

هاشمی تصریح کرد: سلامت هر جامعه به عملکرد آموزش و پروش بستگی دارد زیرا این سازمان در تربیت نیروهای آینده نقش موثری ایفا خواهد کرد.

مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه حضور زنان در جامعه یک فرصت است گفت: جا دارد از نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت که جایگاه زن را برتری بخشیدند تقدیر کنم و امیدوارم از ظرفیت بانوان در بدنه مدیریتی و اداری بیش از گذشته استفاده شود و به آنها اعتماد کنند.

مرضیه قنواتیان گفت: از ظرفیت نخبگان و نیرو های جوان و فعال برای گره‌گشایی از مشکلات با استفاده خواهم کرد.

۱۷۲ هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد راهی کلاس های درس می شوند

وی افزود: تمام توان خود را برای خدمت به معلمان و پرهیز از هر گونه رابطه گرایی به کار خواهم بست، و در این زمینه همکاری تمام نهادها و مسوولین و گروه های مختلف را خواستارم.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های مهم پدران و مادران وضعیت آموزشی فرزندان است که تلاش خواهم کرد با تغییر نگاه و همکاران ستادی گام موثری در رفع این دغدغه برداریم.

فرماندار گچساران تصریح کرد: مسئولیت مانند شمشیر دولبه است که یک طرف آن می تواند زیانبار باشد.

روانبخش دیهیم خوب عنوان کرد: مدیریت درآموزش وپرورش با سایر دستگاه ها ونهادها متفاوت می باشد زیرا در این ارگان از عوامل تا اهداف همه انسان هستند و برای تربیت انسان و گردونه جامعه بسیار تاثیرگذار است.

این مراسم" مرضیه قنواتیان "به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران معرفی و از زحمات "انوشیروان قیطاسی" تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha