ابتکار شهرداری پایتخت برای ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی

تهران بزرگ - ایرنا - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه هشت از اجرای مرحله جدید طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند اتفاقات زندگی آپارتمانی خود را روایت گری کنند.

میلاد علی نیا روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مرحله جدید طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی بیش از سه هزار شهروند جدید در محله دردشت به این طرح پیوستند.

وی افزود: در طرح جدید شهروندان، اتفاقات زندگی آپارتمانی محل سکونت خود را در قالب داستان روایت‌گری می‌کنند و ضمن بیان تجربیات مشترک نسبت به حل چالش‌ها راهکارهای خود را پیشنهاد می‌دهند.

به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه هشت، در مرحله جدید بیش از سه هزار شهروند دیگر محله دردشت به این طرح پیوستند و مشارکت شهروندان در این محله، به حدود هشت هزار نفر رسید.

وی با بیان اهمیت استمرار آموزش‌های شهروندی با هدف ارتقای فرهنگ زندگی آپارتمان نشینی در این منطقه شرقی پایتخت گفت: این طرح در ابتدا با انتخاب یک محدوده با جمعیت سه هزار و ۶۰۰ نفر از شهروندان محله دردشت در چهار محور قوانین و حریم خصوصی زندگی آپارتمان نشینی، اخلاق همسایگی، مدیریت پسماند و ایمنی شهری برگزار شد.

علی نیا در ادامه با اعلام خبر آغاز اولین رویداد این طرح در مرحله جدید اضافه کرد: قصه های آپارتمان ما در بخش دیگری از محله دردشت به عنوان محله پایلوت ادامه یافت و ۳هزار و ۲۰۰ نفر به این طرح اضافه شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha