۳۴ سری جهیزیه به نوعروسان در شهرستان بهارستان اهدا شد

بهارستان - ایرنا -  به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۳۴ سری جهیزیه با هدف ترویج ازدواج و کمک به خانواده‌های کم بضاعت به نوعروسان نیازمند تحت پوشش این نهاد در هر ۲ بخش شهرستان بهارستان اهدا شد.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بهارستان عصر شنبه در آیین اهدای این جهیزیه ها گفت: در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حرکت جوانان به سمت ازدواج آسان، کمیته امداد امام خمینی(ره) در این زمینه اهتمام بالایی داشته و امروز ۳۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش اهدا شد.

روح الله شریفی ارزش ریالی هر یک از این جهیزیه‌ها را ۴۵۰ میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این جهیزیه‌ها به مناسبت هفته وحدت و در راستای نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی ارائه شده است.

وی افزود: رسیدگی به محرومان جامعه از جمله هدف های انقلاب اسلامی بوده که کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یکی از یادگاران امام راحل برای خدمت رسانی به مستضعفان یکی از پیشتازان این عرصه است.

این مسئول ادامه داد: رفع محرمیت در بین جوانان و خانواده های نیازمند باید به طور جد ادامه پیدا کند تا در کنار تسهیل مسیر ازدواج جوانان ، مشکلات مالی و معیشتی خانواده های نیازمند مرتفع شود.

شریفی با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص) حضرت محمد را مظهر وحدت و الفت بین انسان‌ها اعلام کرد و گفت: دستگیری از نیازمندان خصیصه بارز پیامبر رحمت و مهربانی بود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهارستان ترویج اخلاق نبوی و حسنه در خانواده‌ها را ضامن دوام و بقای زندگی زوجین برشمرد و یادآور شد: عمل به سیره نبوی، علوی و فاطمی در زندگی مشترک زمینه تربیت انسان‌ها و فرزندان موفق را فراهم می‌کند.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha