۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85596922
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیچ کلاس درسی در سبزوار بدون معلم نمی‌ماند

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹
کد خبر: 85596922
هیچ کلاس درسی در سبزوار بدون معلم نمی‌ماند

سبزوار- ایرنا- معاون مدیرکل و رییس آموزش و پرورش سبزوار گفت: علیرغم کمبود نیروی انسانی آموزشی، با برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال تحصیلی جدید، هیچ کلاس درس این شهرستان بدون معلم نخواهد ماند.

سیدولی‌الله حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین معلم، در سال های اخیر همواره چالش جدی آموزش پرورش این شهرستان در آستانه بازگشایی مدارس بوده است که با برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته، امسال این کمبود جبران شده است.

وی اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش سبزوار توانسته است مشکل کمبود نیروی انسانی را از راه‌های مختلفی حل کند تا در اول سال تحصیلی پیش رو، هیچ کلاس درسی خالی از معلم نباشد.

رییس آموزش و پرورش سبزوار گفت: با استفاده از ظرفیت همکاران توانمند بازنشسته و نیروهای تازه استخدام شده، نیروهای انتقالی و ورودی دانشگاه فرهنگیان مشکل کمبود معلم تعدیل و برطرف شده است.

حسینی افزود: در راستای اجرای پروژه مهر، با برنامه ریزی موثر، فرایند جذب بیش از ۳۰۰ معلم متقاضی ورود به این عرصه و نیز ۲۰۰ معلم جدید از طریق دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ در مجموعه آموزش و پرورش سبزوار به کار گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین با تمهیدات اندیشیده شده و برنامه ریزی صورت گرفته، مدارس شهرستان برای استقبال از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید مهیا شده است.

افزون بر ۶۰ هزار دانش‌آموز در ۲۸۹ آموزشگاه شهرستان سبزوار تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha