ملکه تپانچه : بی تفاوتی و کم محلی برخی مسئولان دلایل مهاجرتم از فارس بود+ فیلم
ساره جوانمردی

شیراز-ایرنا- ساره جوانمردی دارنده چندین مدال در رشته تیراندازی موسوم به ملکه تپانچه گفت: بی تفاوتی و کم محلی برخی مسئولان استان فارس موجب شد ناگزیز به مهاجرت از استانم شوم؛،با وجود اینکه به استانم و مردمش علاقه مند هستم ناخشنود شهرم را ترک کردم.

ساره جوانمردی یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا خطاب به مسئولان استان فارس بیان کرد: ساره جوانمردی ‌رفت اما به فکر دیگر ورزشکاران باشید تا دلگیر و ناخشنود از استان فارس کوچ نکنند.

المپیک های قبلی اتفاق خاصی در فارس برایم رخ نداد

او افزود:‌ چهارمین المپیک را هم پشت سرگذاشتم و در المپیک اخیر در پاریس واقعا از دنیای قهرمانی خدا حافظی کردم چرا که اتفاق خاصی در المپیک های قبلی در فارس برایم نیفتاد که یکی دیگر از دلایل مهاجرتم از استان فارس همین بود.

دارنده چهار مدال طلا و یک برنز پارالمپیک بیان کرد:‌ امیدوارم بهترین ها برای ورزش استانم اتفاق بیفتد و قطعا با وجود مدیریت توانمند عبدالرحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان فارس اتفاق های خوبی رقم خواهد خورد.

ملکه تپانچه : بی تفاوتی و کم محلی برخی مسئولان دلایل مهاجرتم از فارس بود+ فیلم
خدا حافظ تیرانداز

زندگی جنبه های دیگری هم داردباید کنار رفت تا نسل جوان به میدان بیایند

جوانمردی با بیان اینکه زندگی جنبه های دیگری هم دارد باید کنار رفت تا نسل جوانتر به میدان بیاینداضافه کرد:‌ در مورد کناره گیری از دنیای قهرمانی این تصمیمی بود که از قبل گرفته بودم و شاید در یک جبهه دیگر به عنوان مربی یا داور بتوانم در این عرصه کمک کنم.

می کوشم از آوش یک قهرمان بسازم

این بانوی پر افتخار در ادامه سخنانش بیان کرد:‌ از زمانی که یک کوچولو به جمع خانواده ما اضافه شد ترجیح دادم یک مقدار بیشترجبهه خانوادگی را تقویت کنم تا ورزش، از این رو می کوشم تا از فرزندم آوش یک قهرمان بسازم.

جوانمردی از مردم تشکر کرد و افزود:‌ از برخی از مسئولان استان همچون شورای شهر، بسیج، سپاه، بهزیستی و اداره کل ورزش و جوانان که به استقبال ورزشکاران المپیکی آمدند سپاسگزارم.

ملکه تپانچه : بی تفاوتی و کم محلی برخی مسئولان دلایل مهاجرتم از فارس بود+ فیلم
ساره با فرزندش آوش

ساره در یک نگاه

ساره در سال ۱۳۶۳ در شیراز متولد شد اما معلولیت او باعث نشد که در اراده اش برای فتح قله های پُرافتخار تاثیر منفی بگذارد و خیلی زود پله های ترقی را طی کرد و با کسب چهارنشان طلا و یک برنز پارالمپیک و چندین مدال رنگارنگ آسیایی و جهانی نام خود را در جهان طنین انداز کرد و لقب ملکه تپانچه از سوی کنفدراسیون تیراندازی آسیا را گرفت .

گنجینه افتخارات جوانمردی ، پرچمدار پارالمپیک و پارا آسیایی
گنجینه افتخارات ساره جوانمردی در رشته تیراندازی نیز یک نشان طلا پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، ۲ نشان طلا ۲۰۱۶ ریو ، یک برنز پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن، ۲ طلای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس ، پنج طلا و ۲ نقره و یک برنز قهرمانی جهان، سه طلا و ۲نقره مسابقات جام جهانی، چهار طلا و یک نقره بازی های پارا آسیایی در تپانچه ۱۰ متر و ۵۰متر ، ۲ بار عنوان برترین ورزشکارماه جهان ، بهترین بانوی ورزشکار آسیا، پرچمدار مراسم افتتاحیه بازی های پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و پرچمدار مراسم اختتامیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است برای همین از ساره یک چهره ماندگار به جا گذاشته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha