سطح مسابقات زورخانه ای جوانان در ارومیه بسیار بالاست

ارومیه- ایرنا- سرپرست مسابقات فدراسیون ورزش های زورخانه ای در رقابت های تیمی و مهارت های فردی گفت: سطح مسابقات زورخانه ای جوانان در ارومیه بسیار بالا بوده و استعدادهای خوبی نیز در این مسابقات کشف شده است.

ابوالفضل خسته بند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها ۱۸۰ نفر ورزشکار از استان های مختلف کشور حضور دارند و رقابت کمی و کیفی بسیار خوبی را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۱۰۰ نفر در بخش هنرهای فردی با هم رقابت می کنند و هشت تیم نیز حضور دارند.

وی اظهار کرد: تجربه میزبانی ارومیه، تجربه بسیار خوبی در ورزش های زورخانه ای بوده است و مسابقات با بهترین کیفیت در حال برگزاری است.

سرپرست مسابقات فدراسیون ورزش های زورخانه ای ادامه داد: امیدواریم با توجه به استعدادهایی که در این مسابقات وجود داشتند و کشف شدند، قهرمانان خوبی برای آینده این رشته ورزشی ساخته شده و پایه های این ورزش روز به روز مستحکم تر شود.

به گزارش ایرنا، مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای قهرمانی جوانان کشور در رشته های مهارت های فردی و تیمی زورخانه ای از روز شنبه در ارومیه آغاز شده است و ادامه دارد.

این رقابت ها در گروه سنی جوانان ۱۶ تا ۱۸ سال شامل متولدین ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷ همزمان با هفته وحدت در شهرستان ارومیه برگزار می شود.

مهارت های فردی از جمله چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده، سنگ و میل بازی از جمله بخش های رقابتی این مسابقات به شمار می روند.

این رقابت ها در اوزان منفی ۶۰ کیلوگرم، ۶۰ تا ۷۵ کیلوگرم و مثبت ۷۵ کیلوگرم برگزار می شود و قهرمانان هر وزن پس از ۲ روز رقابت مشخص خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha