گلایه متقاضیان مسکن ملی گچساران از کمبود خدمات و امکانات رفاهی+ فیلم

گچساران- ایرنا- ساکنان مسکن مجتمع ۲۸۸ واحدی باغ انار شهرستان گچساران از کمبود امکانات خدمات شهری، نبود گاز رسانی و رفاهی رنج می‌برند و خواستار رسیدگی متولیان امر برای رفع چالش های موجود هستند.

به گزارش ایرنا، طرح اقدام ملی مسکن (مجتمع ۲۸۸ واحدی باغ انار شهرستان گچساران) یکی از طرح‌هایی بود که برای خانه‌دار شدن افراد درسال ۹۹ آغاز شد.

این طرح که در دولت دوازدهم کلید خورده بود با تدبیر مسئولان و قرار گرفتن زیرپوشش برنامه های حمایتی دولت سیزدهم و طرح نهضت ملی مسکن روند پرشتابی گرفت و در خرداد امسال از سوی "احمد وحیدی" وزیر دولت سیزدهم به بهره برداری رسید.

بهره برداری از این خانه ها موجب شده تا مالکان واحدهای مسکونی سایت ۲۸۸ واحدی باغ انار در گچساران بعد از پیمودن امورات اداری کلید خانه هایشان را تحویل گرفته و رویای خانه دار شدنشان تحقق یابد.

هم اکنون گلایه‌مندی‌های بسیاری در زمینه برخی مشکلات مجتمع ۲۸۸ از سوی متقاضیان وجود دارد که عمده‌ترین مشکلی که از سوی متقاضیان این طرح نیز بحث گازرسانی به این واحدهاست.

جمعی از متقاضیان اقدام ملی مسکن گچساران برای رفع مشکلاتشان از مسئولین قطع امید و دست به دامن امام‌جمعه گچساران شدند و خواستار پیگیری این موضوع از سوی «حجت‌الاسلام هاشمی منش» بودند.

امام‌جمعه گچساران گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ عذری برای کم کاری ها فرار از زیر بار مسئولیت وجود ندارد و همه باید پاسخگو باشیم.

چرا ساکنان طرح اقدام مسکن ملی گچساران طرح (۲۸۸ واحدی) هرروز باید درگیر مشکلات باشند اگر مشکلات این طرح حل نشده است پس چرا با حضور وزیر کشور افتتاح شد؟ بنابراین انتظا ما از مسئولان این است که با مردم صادق باشند.

حجت‌الاسلام‌ سید عنایت هاشمی منش با بیان اینکه انتظار می‌رود که مشکلات مردم هرچه زودتر مرتفع شود، گفت: متولیان امر در این زمینه باید تلاش کنند و هرجایی کم آوردیم بگوییم نمی‌توانیم تا تکلیف نیز مشخص شود.

وی گفت: مردم از حرف‌هایی که هیچ نفعی برای آن‌ها ندارد خسته شده‌اند و امیدواریم مشکلات (گازرسانی) طرح اقدام ملی مسکن در گچساران نیز هرچه زودتر مرتفع شود.

نظام مهندسی باید تاییدیه دهد!

رئیس شرکت گاز گچساران در زمینه مشکل گازرسانی ۲۸۸ واحدی اقدام ملی مسکن هم در نشست اخیر شورای اداری گچساران گفت: کار نصب انشعابات، شبکه و جریان گاز این واحدها انجام‌شده است اما مسئله اصلی در زمینه گاز واحدها مربوط به نظام‌مهندسی است که باید تأییدیه دهد.

هوشمند هادی زاده ابراز کرد: با توجه به مکاتبات مختلفی که با بنیاد مسکن داشتیم مسئله اصلی این است که مطالبات نظام‌مهندسی باید پرداخت شود تا در ادامه مشکل گاز واحدها هم مرتفع شوند.

واحد های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در سایت باغ انار در نزدیکی جاده سلامت شرکت نفت شهر دوگنبدان واقع شده است.

این طرح با مشارکت مردم و ارائه تسهیلات انجام شد که با ۲ میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال آورده مردم و پنج میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال نیز تسهیلات بانکی احداث شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha