زیرساخت ورزشگاه های کشور ایده آل نیست

قزوین - ایرنا - عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: شرایط زیرساخت ورزشگاه های کشور ایده آل نیستند اما تلاش داریم تا این موضوع با کمک وزارت ورزش و مسوولان کشوری حل و فصل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طهمورث حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: توسعه ورزش و پرورش ورزشکاران قدرتمند با استفاده از زیر ساخت ها و زیربناهای قوی و قدرتمند در ورزش کشور به وجود می آید و به همین دلیل نیاز است تا به این موضوعات توجه ویژه تری شود.

وی در خصوص یکی از موارد این زیرساخت ها، افزود: به عنوان مثال می توان گفت که در حال حاضر تعداد فناوری کمک داور ویدیویی (VAR) در ورزشگاه های کشور کم است اما به دنبال آن هستیم که همه ورزشگاه های خود را به این سیستم مجهز کنیم.

حیدری با بیان اینکه خوشبختانه قزوین دارای زیرساخت های خوبی در زمینه ورزش فوتبال دارد، تصریح کرد: ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی استان های کشور نشان می دهد که هیات فوتبال استان قزوین جزو معدود هیات هایی بوده که عملکرد قابل قبولی داشته است.

به گفته این مسوول، حضور فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان در لیگ برتر کشور و همچنین شرایط مدارس پایه فوتبال این استان تاکنون موفقیت های چشمگیری داشته که این موضوع را به مربیان و پیشکسوتان فوتبالی قزوین تبریک می گویم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط برگزاری مسابقات فوتبال سایر استان ها در لیگ برتر به میزبانی قزوین، خاطرنشان کرد: برگزاری برخی مسابقات از جمله دربی پایتخت در هیچ یکی از استان ها هنوز مشخص نیست اما با توجه به فاصله قزوین با پایتخت و وجود ورزشگاه مجهز آن، بدون شک می تواند یکی از گزینه ها باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha