سرباز شهید ارتش در مشهد تشییع شد

مشهد- ایرنا- پیکر سرباز ارتش، شهید "ابوالفضل ربیع‌زاده"، که هفته جاری هنگام گشت‌زنی در منطقه مرزی زاهدان بر اثر سانحه خودروی به شهادت نایل آمده بود، امروز یکشنبه در مشهد تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین تشییع پیکر شهید ربیع‌زاده با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان ارشد ارتش و بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی برگزار شد.

پس از اقامه نماز بر پیکر این سرباز شهید در حرم رضوی، آیین تدفین این شهید ۲۲ ساله در قطعه شهدای آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد برگزار شد.

سرباز شهید ارتش در مشهد تشییع شد

به گزارش ایرنا، شهید ربیع زاده، فرزند محمدرضا، متولد ۲۱ بهمن ۱۳۸۲، اهل روستای «چاهِشک» مشهد در منطقه مرزی زاهدان به خدمت وظیفه مشغول بود.

سرباز شهید ارتش در مشهد تشییع شد

براساس اعلام بنیاد شهید خراسان رضوی، روز ۲۲ شهریور و پس از اطلاع از قصد برخی گروهک‌های معاند برای نفوذ به خاک کشور، یگان خدمتی شهید ربیع زاده به ماموریت اعزام شد و این سرباز گرانقدر، هنگام گشت‌زنی در خط مرزی بر اثر وقوع سانحه خودروی و سقوط جنگ افزار سنگین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مردم ولایتمدار خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۳۹۸ شهید، ۵۵ هزار و ۸۰۴ جانباز و سه هزار و ۳۹۸ آزاده در راه حراست از کیان کشور و آرمان های انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha