۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85597276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری عاملان ناامنی  مهرشهر کرج در کمتر از ۲ ساعت

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴
کد خبر: 85597276
دستگیری عاملان ناامنی  مهرشهر کرج در کمتر از ۲ ساعت

کرج - ایرنا - ‎  فرمانده انتظامی البرز گفت: ۶ نفر از اراذل اوباش منطقه ‏مهرشهرکرج‌ که با ایجاد درگیری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده ‏بودند، در کمتر از۲ ساعت پس از درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند " در این خصوص بیان کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام وقوع درگیری و ایجاد ناامنی در خیابان ۱۰۰ منطقه مهرشهر کرج، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع درگیری اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران و بررسی میدانی مشخص شد ۶ نفر از اراذل و اوباش منطقه مهرشهر با یکدیگر درگیر شده اند که این نزاع خیابانی منجر به تخریب سه دستگاه خودرو و مجروحیت چندین نفر شده است.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: یک نفر از عوامل درگیری در محل دستگیر و پنج نفر دیگر با اشراف اطلاعاتی ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

کشف ۴۸ هزار عدد لوازم التحریر قاچاق در کرج

رییس پلیس امنیت اقتصادی البرز از کشف بیش از ۴۸ ‏هزار عدد انواع لوازم التحریر خارجی قاچاق در ‏شهرستان کرج در این استان خبر داد.

سرهنگ "حسنعلی پارسافر" اظهار کرد : در پی اخبار واصله مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یکی از مناطق شهرستان کرج ، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از هماهنگی با مراجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان ۴۸ هزار و ۱۱۵ عدد انواع لوازم التحریر خارجی قاچاق را کشف کردند.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

قتل دایی به دست خواهر زاده اش ‏در کرج

رییس پلیس آگاهی البرز از قتل جوان ۳۰ ساله در یک نزاع و ‏درگیری خیابانی به دست خواهر زاده خود در کرج و دستگیری قاتل خبر داد‎.‎

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" اظهار کرد:در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی که بین دایی و خواهر زاده در یکی از مناطق کرج صورت گرفت که منجر به قتل دایی ۳۰ ساله شد بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که قاتل که خواهرزاده مقتول می باشد در یک درگیری پس از دعوا با مقتول او را با ضربه چاقو مورد اصابت قرار داد که مقتول در بیمارستان به علت شدت مجروحیت جان باخت .

رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: ماموران پلیس با اقدامات فنی موفق شدند هویت قاتل را که جوانی ۳۱ ساله بود شناسایی و او را در عملیاتی دستگیر کردند.
شجاعی گفت: قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود معترف شد و اظهار داشت مقتول همواره او را مورد تحقیر قرار می داده و من هم در اثر عصبانیت زیاد با چاقو به او حمله کردم.
رییس پلیس آگاهی استان البرز افزود : متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha