۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱
کد خبر: 85597290
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار تن قیر رایگان به ۱۷ شهر فارس اختصاص یافت

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱
کد خبر: 85597290
پنج هزار تن قیر رایگان به ۱۷ شهر فارس اختصاص یافت

شیراز- ایرنا- معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: افزون بر پنج هزار تن قیر رایگان به شهرداری های ۱۷ شهر استان تخصیص یافت.

به گزارش ایرنا، امیر عباسی، یکشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: این کار با هدف خدمت رسانی به ساکنین بافت‌های فرسوده شهری و به منظور بهسازی معابر و ارتقای کیفیت سکونت در محدوده‌های مصوب بافت‌های ناکارآمد این شهرها انجام شده است.

وی ادامه داد: مدیریت شهری شهرهای مذکور با بهره‌گیری از این فرصت و امکان، اقدام به آسفالت معابر خاکی و فاقد آسفالت و همچنین بهسازی روکش آسفالت فرسوده معابر محدوده‌های مصوب بازآفرینی کرده است.

او اظهار کرد: بر این اساس، ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر شهرهای مرودشت، بوانات، داراب، بیضا، خشت، بالاده، دبیران، جنت شهر، شهرپیر، قادرآباد، آباده، زرین دشت، اکبرآباد، خرامه، سروستان، رستاق و معزآباد استان با استفاده از این قیرهای رایگان بهسازی شد.


معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: تخصیص قیر رایگان بازآفرینی از سالیان گذشته با هدف بهسازی تمام معابر محدوده مصوب بافت‌های ناکارآمد شهرهای استان در حال انجام است و همین امر سبب شده که شاهد برپایی جشن آسفالت در برخی شهرهای استان باشیم.

عباسی افزود: فرایند توزیع قیر در شهرها با نیازسنجی تخصصی انجام شده توسط روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان ها و ارائه گزارش به معاونت بازآفرینی شهری آغاز می شود و پس از تحویل مدارک مورد نیاز، قیر مذکور تخصیص می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha